Nu ben ik in een pand terecht gekomen welke 60 2/m is.
het hele jaar heb ik blijkbaar te weinig betaald waardoor ik nu een hoog bedrag moet bijbetalen.
oke, hier kan ik mij wel in vinden.
Maar aan de hand daarvan hebben ze een nieuw termijn bedrag opgemaakt van maar liefst 385 euro over zo'n kleine ruimte.
Want als ik het bedrag optel bij het bedrag wat ik het afgelopen jaar betaalde en ik deze bedragen verdeel over het hele jaar komt ik op een bedrag van 297 euro. dit is toch even andere koek dan 385 euro???
Terwijl ik dit uitleg aan de NRE leg ik gelijk een ander probleem voor aan deze juf.
en dat ik het volgende:
Twee jaar geleden (dit gaat over mijn prive) moest ik ook een bedrag van 1150 euro bijbetalen en hadden ze ook een hele hoge maand bedrag berekent aan de hand van die bijbetaling.
Ik heb hen toen gezegt dat ik dit niet gaat betalen en ben er per maand 100 euro onder gaan zitten.
Dan zou je zeggen dat ik volgens hun berekening 1200 euro zou moeten bijbetalen het jaar daarna.
Maar nee, ik moest toen 50 euro bijbetalen!
ik wist toen al dat het jaar daarvoor niet klopte!
Nu ga ik nog een stapje verder,
Dit jaar kreeg ik maar liefst 850 euro terug!!!
Dan is het nu toch duidelijk dat die 1150 van twee jaar geleden niet klopte?
of zie ik dit niet niet goed?
Maar toen ik dit hele verhaal uitlegde aan NRE vroeg ze of ik klaar was met mijn verhaal, waarop ik ja zei.
Vervolgens wens ze me nog een goede dag verder en legt gewoon die telefoon neer.
Sorry hoor....... dit vind ik nu echt onbeschoft!
Zou ik hier nu nog iets aan kunnen doen?
Want die 1150 euro destijds klopt gewoon niet.
Hoop dat er meer mensen zijn met zo'n soort gelijk probleem.
Groetjes Ria
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NRE nuts voorzieningen, klopt niets van.
-
Re: NRE nuts voorzieningen, klopt niets van.
Heeft u uw beginstanden van uw woning nog? Met uw beginstanden en de standen nu zou u globaal kunnen berekenen wat u kwijt zou moeten zijn geweest sinds u met NRE in zee bent gegaan. Het blijf natuurlijk globaal omdat in de loop van de jaren de tarieven omhoog zijn gegaan en belastingen erbij zijn gekomen, maar een verschil van 1150 Euro zou je mijnsinziens moeten merken
Als u de beginstanden heeft èn de standen van de jaarrekening van 1150 Euro is het natuurlijk nog makkelijker rekenen.
Als u de beginstanden heeft èn de standen van de jaarrekening van 1150 Euro is het natuurlijk nog makkelijker rekenen.