LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon 20% actie 2013

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Kjell!

Nuon 20% actie 2013

Ongelezen bericht door Kjell! »

Hallo,
gister kwam er 2 mannen namens nuon voor hun actie over energie.
het contract betrefde 1jarig, en dus ook voor 1 jaar die 20% korting op wat wij nu hadden.
(maakte niet uit bij welke energieleverancier we zaten)
ik had zelf (naar mijn wetende) nog 1 jaar een contract lopen bij essent, dat maakte niks uit volgens hun, en t enige was via hun site het 1 en ander in te vullen oor de evt. eindafrekeingen, die hun tot 50 euro ook nog eens werd gedekt.

nu is mijn vraag is dit werkelijk goedkoop, en waar, of schuilt er ergens een addertje onder het gras?
zoja, wat dan? (heb een weekje om nog op te kunnen zeggen overgens, en dit voor mij nieuw is weet ik niet wat ik wel en niet kan geloven)

Jantje7

Re: Nuon 20% actie 2013

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Bedenk wel dat de 20% korting alleen geld voor de kale energieprijs, dus niet op de energiebelasting en netwerkkosten. Mogelijk moet u het nu lopende contract afkopen. De € 50,- betaald u alleen als het lopende contract niet per maand opzegbaar is.

Vattenfall Webcare
verified

Re: Nuon 20% actie 2013

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste Kjell!,

We begrijpen dat je nog vragen hebt over de 20% kortingsactie. We kunnen altijd nog even telefonisch contact met je opnemen om het met je door te nemen. De 20% korting krijg je op de leveringstarieven. Netbeheerkosten (van je netbeheerder, die Nuon namens hen in rekening brengt) en Energiebelasting (overheid) geldt geen korting voor, zoals Jantje7 ook uitlegt.
Het is mogelijk dat je nog een lopend contract hebt bij je huidige leverancier. Als je voor de einddatum van het contract overstapt naar een andere leverancier, bestaat de kans dat zij je een boete voor vroegtijdig overstappen in rekening brengen. Nuon vergoedt doorgaans deze boete.
Als je wilt dat we het telefonisch nog een keer doorspreken, stuur dan even een e-mail met je contactgegevens naar [email protected] of via een privébericht op deze website. Dit doen we graag. Bedankt.

Met vriendelijke groet,

Barry
Nuon Webcare

Gesloten