LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon beveiliging

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
RobEdith

Nuon beveiliging

Ongelezen bericht door RobEdith »

Vandaag (19-01-2008) staat er een jongedame (colporteur) aan de deur om NUON beveiliging te verkopen.

Aangezien ik niet aanwezig was, kon deze dame het niet alleen af met mijn vrouw, maar moest ik ook aanwezig zijn, dus vertrok zij weer. Ik was wel in de buurt, maar ik moet al niets van colporteurs hebben, dus ik was blij dat ik er niet was.

Deze dame ben ik vandaag al diverse keren gedurende de dag tegengekomen in onze wijk en stond zij aan het begin van de avond wederom aan de deur te bellen. Op dat moment was ik er weer niet. Nu denk je, die komen niet meer, maar wat schetst onze verbazing, vanavond om 21.30 uur staat ze weer aan de deur. Een tijdstip wat je niet verwacht, maar gebeurt dus echt. Ik heb haar te verstaan gegeven, absoluut niet geinteresseerd te zijn in deze manier van verkopen en ik zelf naar een bedrijf stap als ik interesse heb.

Moeten deze colporteurs aan hun tax van de dag komen of iets dergelijks, omdat ze het zo lang volhouden om mensen lastig te vallen.

Echt irritant.

Ron58

Re: Nuon beveiliging

Ongelezen bericht door Ron58 »

Moeten deze colporteurs aan hun tax van de dag komen of iets dergelijks
Tuurlijk, wat dacht jij dan?

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

KLaarbl;ijkelijk bent u tussentijds wel een keer thuis geweest en wist dus van uw vrouw dat deze dame nogmaals terug zou komen. U was er weer niet...... Wat lette uw vrouw om aan deze colporterende dame te zeggen dat u niet geinteresseerd was. Dan stond ze rond 21.30 uur ook niet meer aan uw deur te bellen.
Wellicht heeft uw vrouw gezegd kom later maar terug, mijn man is er nog steeds niet.
Makkelijk om iemand die colporteert af te schieten. Maar communiceer dan ook duidelijk als ze voor een 2e maal aan uw deur staat. DAn was de 3e keer niet nodig geweest.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ik heb onder de bel een duidelijke boodschap opgehangen niet gestoord te willen worden door colporteurs, enquetteurs (die vaak uiteindelijk toch iets blijken te willen verkopen) en Jehova getuigen.
Wie toch nog aanbelt ziet met een noodgang een zware voordeur op zich af komen.
Is sinds dat er hangt nog niet gebeurd. :lol:

RobEdith

Ongelezen bericht door RobEdith »

Shine, je hebt helemaal gelijk en dat heb ik ook tegen vrouwlief gezegd, maar ja, ze is minder recht voor zijn raap, dan dat ik dat ben.

Colporteurs zijn voor mij, net als via internet de spam is en telefonisch verkoop, irritant dus. Ik heb er niet om gevraagd en wordt er toch mee lastig gevallen. Het is dat mijn vrouw de reclame folders wil inzien, anders had ik op de deur ook de welbekende sticker opgeplakt. Ik vind het papier en plastic verslindend iedere week weer die reclame. Heb je wel eens een pakket gewogen, die is hier soms tussen de 1 en 1 1/2 kg.

Voor de telefonische terreur hebben we tegenwoordig de z.g. 0-nummer blokkering.

Gesloten