LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon blundert bij verkeerde: www.NuonFout.nl
Nuon blundert bij verkeerde: www.NuonFout.nl
Column over Nuon: www.nuonfout.nl
Re: Nuon blundert bij verkeerde: www.NuonFout.nl
Ieder z'n uitlaatklep!
-
Voordeel als je een eigen bedrijf hebt.
Kan je nog eens een keer wat persoonlijke kruistochtjes houden op kosten van de Nederlandse belasting betaler (want kosten van de diverse - vrijgemaakte - medewerkers gaan wel van het bedrijfsresultaat en omzet af natuurlijk).
Kan je nog eens een keer wat persoonlijke kruistochtjes houden op kosten van de Nederlandse belasting betaler (want kosten van de diverse - vrijgemaakte - medewerkers gaan wel van het bedrijfsresultaat en omzet af natuurlijk).
De prijs voor de kromste redening van vandaag gaat naar Ali B. voor de hierboven geplaatste prietpraat (en dat op kosten van de belastingbetaler: als uit in plaats van zich hier op het forum te begeven zou gaan werken hadden we er allemaal nog iets aan )
Om meteen maar een einde te maken aan de vermeende belastingaftrek: ik betaal alles volledig privé!!!
PWNL,
Ik heb het gelezen en je hebt groot gelijk.
Ik heb ook al een keer met dat bedrijf overhoop gelegen.
Een hoop ellende en de fout lag bij hun.
Succes.
Ik heb het gelezen en je hebt groot gelijk.
Ik heb ook al een keer met dat bedrijf overhoop gelegen.
Een hoop ellende en de fout lag bij hun.
Succes.
-
In dat geval heb je helemaal mijn zegen PWNLOm meteen maar een einde te maken aan de vermeende belastingaftrek: ik betaal alles volledig privé!!!
-