LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON CV ketel binnen 48 uur?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
bommetje

NUON CV ketel binnen 48 uur?

Ongelezen bericht door bommetje »

Het volgende: Wij zijn klant van Nuon. Onze CV ketel raakte defect (eigen ketel). Het was een oudje en dit kan natuurlijk gebeuren. Maar goed. Mijn vrouw stond op het punt te bevallen en de kleine man van 3 moest toch ook een keertje in bad. Ik had gelezen op de site van Nuon dat er met spoed een ketel geplaatst kon worden en wel binnen 48 uur. Ik bellen en kreeg de klantenservice aan de tel. Ik wilde graag een afspraak met een adviseur over het type ketel. Ik heb 25 minuten aan de telefoon gehangen en ben 3 x doorverbonden. Ik vroeg waarom het zo lang duurde om een afspraak te maken waarop ik een sneer kreeg, dat ik niet de enige was... Ik heb de situatie uitgelegd en aangegeven dat ik wel met spoed een ketel nodig had. Ik heb mijn nummer achter gelaten met het verzoek me maar terug te bellen als ze een datum en tijd konden prikken (was er wel een beetje klaar mee). Ik kreeg uiteindelijk na 3 uur te horen dat er na drie dagen een adviseur beschikbaar was. Te gek voor woorden.

Ondertussen maar even met de GEAS gesproken. Binnen 5 minuten geregeld. Kwam meteen een adviseur (binnen een uur aan de voordeur). Volgende dag om 13.00 uur hadden we weer een ketel. Ik zeg goede service en maatwerk! Top!

WillemLW

Re: NUON CV ketel binnen 48 uur?

Ongelezen bericht door WillemLW »

Ik heb ook weleens geinformeerd bij NUON voor een nieuwe spoed (huur) ketel. Ik ben toen snel en prima geinformeerd. Via Marktplaats echter een goedkopere CV en installateur gevonden (Aircoheating.nl)

Gesloten