En weer heb je het fout Chanmaster. 2x op één pagina
Dus nog een keer: een klantnummer wordt niet gevraagd! Leer lezen! Of is dat niet nodig voor je "werk"?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nuon een zeer oneerlijk bedrijf
-
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24
-
- Berichten: 2893
- Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
- Locatie: Almelo
Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf
Mensen ik wil dit gez**k gewoon niet hebben. Jullie kunnen mijn woorden voor waar aannemen of het laten, reageren hierop anders dan door belanghebbende heeft geen. Misschien een wat arogante houding maar dit is om te voorkomen dat normen en waarden geschonden worden door betweters.
Duidelijk of niet?Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen?
Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf
@chanmaster,
mag ik je herinneren aan je foutje over die prewpaidmeters die volgens jou niet bestonden?
en dat is niet het enige steekje wat je hier hebt laten vallen
mag ik je herinneren aan je foutje over die prewpaidmeters die volgens jou niet bestonden?
en dat is niet het enige steekje wat je hier hebt laten vallen
-
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24
Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf
Volgens mij is er een steekje in zijn hoofd gevallen.
Chanmaster:
klantnummer en contractrekeningnummer zijn niet hetzelfde
Klantnummer is persoonlijk, je hebt er maar één (als het goed is) en hieronder hangen al je gegevens. Dit mag je niet op dit forum plaatsen. Dat heeft de medewerker ook al meerdere malen aangegeven. Hiermee zijn namelijk je gegevens op te vragen.
Je contractrekeningnummer is het nummer waaronder je contractgegevens hangen. Dit is per adres anders. Als je verhuist krijg je een nieuw contractrekeningnummer. Hiermee kan niemand iets, alleen de medewerker, want die kan hiermee jouw gegevens vinden.
En:
Als ik jou was zou ik inderdaad maar gaan "werken" ja
Chanmaster:
klantnummer en contractrekeningnummer zijn niet hetzelfde
Klantnummer is persoonlijk, je hebt er maar één (als het goed is) en hieronder hangen al je gegevens. Dit mag je niet op dit forum plaatsen. Dat heeft de medewerker ook al meerdere malen aangegeven. Hiermee zijn namelijk je gegevens op te vragen.
Je contractrekeningnummer is het nummer waaronder je contractgegevens hangen. Dit is per adres anders. Als je verhuist krijg je een nieuw contractrekeningnummer. Hiermee kan niemand iets, alleen de medewerker, want die kan hiermee jouw gegevens vinden.
En:
Wat heeft dat er nou mee te maken!? Zoek eerst "normen" en "waarden" eens op voor je dit te pas en te onpas gaat gebruiken. En dan eronder nog eens quoten dat de medewerker dus duidelijk om contractrekeningnummers vraagt vind ik helemaal het toppunt.Misschien een wat arogante houding maar dit is om te voorkomen dat normen en waarden geschonden worden door betweters.
Als ik jou was zou ik inderdaad maar gaan "werken" ja
Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf
Jongens maak nou geen ruzie want daar heeft Twirlgirly (en wij ook niet) niets aan.
Is je probleem inmiddels opgelost Twirlgirly?
Nuon wil het liefste niet dat mensen switchen...
Is je probleem inmiddels opgelost Twirlgirly?
Nuon wil het liefste niet dat mensen switchen...
Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf
Misschien wordt voor de hulp begint een zwijgplicht afgedwongen?Wat ik echter betreur is dat wij niets over de afloop vernemen.
Het team "de medewerker" is echt niet uit klantvriendelijkheid in het leven geroepen, maar alleen om hun eigen **** uit de publiciteit te houden.
UPC doet inmiddels hetzelfde.
Wat niet wegneemt dat je wel van die kans gebruik moet maken om er nog met ze uit te komen.
-
- Berichten: 913
- Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32
Re: nuon een zeer oneerlijk bedrijf
geen bericht is goed bericht toch?
Als interventie van het Medewerker team niet tot het gewenste resultaat
zouden hebben geleid zouden we dat ongetwijfeld in geuren en kleuren vernomen hebben hier op het forum.
Misschien een idee voor een nieuw draadje?
"(NUON) Resultaten tussenkomst de medewerker" o.i.d?
Als interventie van het Medewerker team niet tot het gewenste resultaat
zouden hebben geleid zouden we dat ongetwijfeld in geuren en kleuren vernomen hebben hier op het forum.
Misschien een idee voor een nieuw draadje?
"(NUON) Resultaten tussenkomst de medewerker" o.i.d?