Wie kan mij helpen.
Ik heb een tijdje terug mijn huis verkocht.
na een jaar kreeg ik opeens van NUON een brief dat met fraude had geconstateerd aan de meter. De koper heeft na 6 maanden (!!) opeens dit gemeld aan NUON en deze heeft na 6 maanden mij bericht.
Ik weet niet waar men het over heeft en bij de verkoop is er zelfs een bouwkundig rapport opgemaakt die niets vermelde van onregelmatigheden aan de electrische installatie.
Men gooit al mijn tegenargumenten overboord en bestempeld mij klakkeloos als fraudeur. Ik moet 1400 euro betalen.
Nu dreigt men met een rechtszaak.
Wie heeft ervaring met een dergelijk iets?
Ik ben bang dat ik dit nooit kan winnen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon en fraudebeschuldiging
Re: Nuon en fraudebeschuldiging
Als jij zeker weet dat het niet aan jou ligt, laat hen dan maar bewijzen dat het fraude is. Waar zien ze dat aan en waarom wacht de nieuwe koper 6 maanden met melden?
Ik denk dat je weinig te vrezen hebt als je dit voor laat komen. Bel anders een advocaat of een bureau voor rechtshulp voor meer informatie.
Ik denk dat je weinig te vrezen hebt als je dit voor laat komen. Bel anders een advocaat of een bureau voor rechtshulp voor meer informatie.
-
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 07 feb 2006 12:38
Re: Nuon en fraudebeschuldiging
Beste Spuit11,
Uit uw verhaal op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de elektriciteitsmeter van uw oude adres.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw verhaal op dit forum maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de elektriciteitsmeter van uw oude adres.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Re: Nuon en fraudebeschuldiging
Geachte medewerker,
ik ben woonachtig in het buitenland en een behoorlijk eind weg.
De briefwisseling liep via mijn vader maar die wil ik er NIET in betrekken. (hij is reeds 81 jaar) Tevens duurt het minimaal een week voordat ik post ontvang uit Nederland of soms helemaal niet. (wordt gestolen of verdwijnt geheel)
Mijn klantnummer is: 11020707
U kunt mij bereiken via mail: [email protected]
ik ben woonachtig in het buitenland en een behoorlijk eind weg.
De briefwisseling liep via mijn vader maar die wil ik er NIET in betrekken. (hij is reeds 81 jaar) Tevens duurt het minimaal een week voordat ik post ontvang uit Nederland of soms helemaal niet. (wordt gestolen of verdwijnt geheel)
Mijn klantnummer is: 11020707
U kunt mij bereiken via mail: [email protected]