LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon klachtafhandeling

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Delotus

Nuon klachtafhandeling

Ongelezen bericht door Delotus »

Daar ik sinds kort een lager inkomen heb, wil ik proberen mijn vaste lasten terug te brengen. om die reden telefonisch contact met NUON gezocht. Zij boden mij een vaste, lagere gas- en elektriciteitsprijs aan. Ik heb duidelijk aangegeven niet aan een contractsperiode vast te willen zitten. Geen probleem werd mij verteld. In de bevestigingsbrief stond echter een contractsperiode van een jaar. Opnieuw gebeld waarop de jongeman mij zegt dat bij deze prijs een vast contract hoort. Hij kon de contracten niet wijzigen, maar wilde mij wel toezeggen dat ik tussentijds op kan zeggen. Hij zou dat vermelden in het klantenbestand. Toen ik hem vroeg of hij dat kon bevestigen per e-mail was dat geen probleem. Ik zei het nog even te willen overleggen en terug te bellen. Hij zou het in ieder geval noteren! Na overleg opnieuw gebeld en nu blijkt niets van dit laatste gesprek in mijn dossier te staan! De dame van Nuon zei het te willen overleggen en mij die donderdag terug te bellen. Geen reactie meer gekregen! Op 18 september besloot ik een klacht in te dienen bij Nuon. Gelijk ontving ik een bevestiging van ontvangst van de klacht met de mededeling dat er binnen 5 werkdagen contact met mij zou worden opgenomen. Ben iedere ochtend thuis geweest maar opnieuw geen reactie! Dit geeft mij de indruk dat de medewerkers van de klantenservice aan 'te verkopen' targets vastzitten maar de klant verder laten stikken! Dus twee keer een reactie beloofd maar deze belofte niet nagekomen. Schandalig!

Vattenfall Webcare
verified

Re: Nuon klachtafhandeling

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Geachte Delotus,

Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er een misverstand is onstaan toen u met ons een overeenkomst voor een vaste prijs afsloot. Daarnaast zijn er beloften aan u gedaan die niet zijn nagekomen. Daarom willen wij ons graag inspannen om dit netjes met u op te lossen. Kunt u ons een privé bericht ( via de PB knop) sturen en daarin uw klantgegevens vermelden? Dan nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet
Nathalie
Nuon Webcare

Gesloten