Toch maar een zonnepaneeltje of tien, twintig nemen, dan. Wordt steeds interessanter.
Tja, kun je wel (steeds) zeggen/adviseren, maar helaas niet iedereen kan dit zomaar doen. (denk aan huurwoningen of koopwoningen maar dat de gemeente geen toestemming geeft op panelen op je dak te plaatsen ivm het aangezicht, foute ligging van je huis, te klein dak om de kosten-baten er uit te kunnen halen enz.....)
Deze grote groep zit dus aan de prijsstelingen vast.
Hallo,
Ik heb gisteren de prijsstijging gekregen van Nuon.
1 novemeber ben ik overgegaan van Essent naar Nuon met een "speciaal"actietarief.
Nu krijg ik een prijsstijging van:
Avond-actief laag 42%
Avond-actief hoog 22,5%.
Dit alles onder het motto dat de gemiddelde olieprijs over 2008 hoger was dan in 2007. Dan zal de prijs in 2010 misschien wel flink dalen door een lagere olieprijs.
Zijn er nog meer mensen met deze absurde verhoging en heeft iemand misschien succesvol bezwaar aangetekend?
Die vroef heb ik ook ontvangen ja.
Ander vraagje, heb jij ook een vroef gekregen in juli? De (uw vorige tarief) tarieven die ze vermelden zijn de tarieven van een jaar oud. Ik begreep dat ze in juli ook een verhoging hadden?
Of je er iets aan kan doen? Nee ben bang van niet...Wellicht overstappen.///
Let er wel op dat wanneer je nu in duurzame energie investeerd (wind,zon) dat je daar vervolgens over een paar jaar op gepakt gaat worden. Als de energie bedrijven hun omzet zien dalen dan rennen ze direct naar de overheid en die zorgen ervoor dat er ergens een nieuw belastingtariefje wordt ontworpen die de werkelijke machthebbers in dit land (we kunnen namelijk niet meer zonder) tegemoed zal komen. Leven de libiralisering. En nieuwe verkiezingen en dus een nieuw kabinet zal ook geen soelaas bieden want het is allemaal hetzelfde tuig in Den Haag. Zou er op de televisie geen ruimte zijn om in normale mensentaal een discussie over dit onderwerp te starte. Ik bied me hiervoor graag aan. De gedachten die ons als normale mensen (dus niet met een Prof., Ir, of Dr. titel) bezig houden en geredeneerd vanuit onze portomonee. Ik zie de uitnodiging graag tegemoet.