LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
pjoter

NUON

Ongelezen bericht door pjoter »

verleden jaar een bericht gehad dat ze de gasmeter zouden vervangen voor een nieuwe, maar ik had al een nieuwe, en de Firma Brinck meettechniek zou hem vervangen, en op een morgen komt er een mijnheer en ziet de nieuwe meter en geeft het door dat er niets hoeft worden vervangen.
Nu echter in 2005 krijg ik weer een schrijven dat de meter vervangen zou worden, ik gelijk gebeld met de Firma Brinck dat er is al een nieuwe meter, en ze zouden contact opnemen met het NUON en ja ik kreeg bericht dat het moest vervangen worden, ik een afspraak gemaakt en op die bewuste middag tussen 2 en 4 uur zou er een monteur lags komen voor vervanging en ik maar wachten en inmiddels was het al na 4 uur en ik bellen met Brinck nou ze wisten van niets en dat er geen meter vervangen moest worden,razend was ik want ik heb een middag voor niets zitten wachten.
Laatst kreeg ik een e-mail dat er zou weer contact worden opgenomen, en nu maar wachten wat ze nu weer hebben, maar helaas ik blijf niet meer thuis voor hun,dus pech het metertje gaat niet weg.

Gast

Re: NUON

Ongelezen bericht door Gast »

en wat moet ik met dit verhaal ?

nuonmedewrker

Re: NUON

Ongelezen bericht door nuonmedewrker »

klink mij in de oren als een niet goed doorgegeven meterwissiling
brink vervangt soms meters en geeft dat niet door aan nuon (lijst raakt kwijt of zoiets)
ik heb geen idee hoe dit gebeurd maar het is wel belangrijk dat dit word doorgegeven
(anders loopt u tegen een hoge nota aan.

belt u dus met 0900-0808 en houd uw meternummer bij de hand
vraag de medewerker van de afdeling nota dit the controleren
als het meternummer klop, prima

als het niet klopt dan moet nuon een controleur langs sturen

Gesloten