LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nuon
nuon
ik ben het nuon zat wat een gezeik met die mensen ze willen 800 euro van ons hebben en zeggen dat we niet betaald hebben .er was hier een paar wkn geleden iemand van het nuon hij kwam wel ffies vertellen dat ze 800 euro krijgen van ons NUON er is iedere maand betaald daT IS EEN DING WAT ZEKER IS ALLES LIGT BIJ MIJN ADVOCAAT DIE HEEFT ZE BENADERD EN KREEG ALS ANTWOORD LAAT ZE EERST MAAR DIE 800 EURO BETALEN WAND WE ZIJN AL EEN JAAR BEZIG MET DIE MENSEN NOU IK VINDT HET VERSCHRIKKELIJK DAT ZE ZO MET MENSEN OMGAAN WAT ZIJN DAT VOOR EEN BEESTEN DAAR ZONDER BRAINS SORRY HOOR IK HEB OK GEZEGD IK BETAAL NIKS ONDER PROTEST ER IS NOG NOOIT EEN BRIEF VAN JUSTITIA HIER BINNEN GEKOMEN VAN DAT BEDRAG KORT OM WE ZOUDEN AL; AFGESLOTEN MOETEN ZIJN MAAR WE ZIJN NOG IN DE LUCHT HEEFT U OK ZO IETS MEEGEMAAKT MAIL ME DAN GROETJES ESTER
-
Re: nuon
Ja ja. Esther, schreeuwen wordt ook hier niet gehoord maar goed je verhaal is duidelijk. Wanneer U betaald hebt dan kunt U dan vast en zeker aantonen. Doe dat en het probleem is opgelost.
Chanmaster
Chanmaster
-
*****, als je net zo goed betaald als je nederlands dan vrees ik het ergste.
-
Beste Ester,
Uit uw verhaal maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw betalingen.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
Uit uw verhaal maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw betalingen.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De medewerker
ja ik heb alles betaald mijn advocaat krijgt het antwoordt ach mvr we zijn al een jaar bezig met die mensen dus ze kunnen eerst gaan betalen dan gaan wij het uitzoeken nou dacht het niet zij ik tegen mijn advocaat dus we wachten af als u het zelfde heeft mee gemaakt kunt u mijn ook emailen [email protected]
-
ik zou niet gelijk zon toon tegen me aanslaan anders is het gewoon broer bellen, vragen welke account gegevens er onder jou planet adres hangen en ik ga heel vervelend lopen doen. Dus dimmen ...
Als ze aantoonbaar door haar?hem betaald is, waar maak je je druk om.Ik lees steeds vaker dat er een keer "vergeten"is te betalen. Als dit bij U niet is gebeurd, dan zit je goed, wat de Nuon ook doet. Maak U een foutje dan is het terecht dat ze de hele zooi afsluiten en A.U.B. niet meer zo schreeuwen.
he robbie ja dat was niet de bedoeling hoor maar ja.
idd een mafia bende is het bij het nuon maar een ding is zeker ze krijgen geen cent van me dan maar afgesloten worden ik ga net zolang door tot de onderste steen boven komt .
idd een mafia bende is het bij het nuon maar een ding is zeker ze krijgen geen cent van me dan maar afgesloten worden ik ga net zolang door tot de onderste steen boven komt .
-
esperanza U werd gevraagd om Uw contractnummer in dit forum te vermelden. Aan de hand daarvan kan de medewerker Uw adresgegevens vinden.
Chanmaster
Chanmaster
-
De medewerker bedoeld het contractnummer wat U had met NUON
Chanmaster
Chanmaster
ja maar die ga ik hier niet zomaar vermelden hoor kan het ook op een andere manier, kijk iedereen kan wel zeggen dat het een medewerker is nee hoor dat doe ik niet sorry ik heb via contact hier mijn telefoon nummer achter gelaten groetjes esperanza