geachte lezer ik heb een vraag over nuon
ik werd net gebeld dat ik achter loop met betalen dat weet ik op het moment loop ik 1 rekening achter en de jaarafrekening schijnbaar maar die heb ik niet eens gehad die meneer die mij belde zij dat ik 365 euro moest betalen anders gaat het naar de deurwaarder daar zit de afrekening nog niet bij ik vroeg hem hoe hij aan dat bedrag kwam dat blijken incasso kosten te zijn van te laat betaalde rekeningen per rekening die te laat is komt er 50 euro incasso kosten bij + 5 euro herrineringskosten + 15 euro aanmaningskosten op een rekening van 89,35 is dat altijd zo hoog we zitten op het moment heel moeilijk met geld ik zij ook dat ik het niet ineens kon betalen maar dat ik een maandag alvast een gedeelte kan over maken maar daar gaat hij niet mee akkoord nu stuurt hij een deurwaarder en de stroom levering stopt heb veel problemen gehad met inkomsten en nog maar betaal steeds overal wat zo dat ik niet verder in de problemen kom maar met al die extra kosten heeft het allemaal geen zin meer
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nuon
-
Vattenfall Webcare
- verified
Re: nuon
Geachte bossebol123,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u vragen heeft over de openstaande factuur en de extra kosten die daarover door ons zijn berekend.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Barry
Nuon Webcare
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u vragen heeft over de openstaande factuur en de extra kosten die daarover door ons zijn berekend.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om dit uit te zoeken. Kunt u mij hiervoor uw contractrekeningnummer opgeven? Dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen. Alvast bedankt voor de moeite.
Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Barry
Nuon Webcare