Ik heb mij onlangs aangemeld bij NUON en heb er nu al spijt van.
In eerste instantie verliep het aanmelden goed. Ik belde op, gaf de meterstanden door en ontving hiervan een bevestiging. De producten die ik heb zijn electra, gas en stadsverwarming. Ik koos voor NUON, want - zo dacht ik althans - hoewel niet de goedkoopste, dat is tenslotte een betrouwbare leverancier.
Vervolgens ontving ik diverse brieven welke elkaar tegenspraken, waarin NUON beweerde dat ik wel electra had maar geen gas en vica versa.
Ik heb dit in eerste instantie maar zo gelaten, maar na een aantal brieven toch diverse malen (telefonisch) contact gezocht om dit probleem uit de wereld te helpen. Het zou hierna opgelost zijn, aldus de medewerker van NUON.
Op enig moment heb ik (weer) contact gehad, ditmaal over het feit dat ik via hun eigen website niet al mijn producten zag (stadsverwarming), maar dit zou aan een storing liggen. Gelet op de voorgeschiedenis wilde ik hiervan een bevestiging hebben.
De volgende dag ontving ik een weer een brief. Hierin stond dat ik wel gas had maar geen electra. Ik besloot om nog éénmaal contact te zoeken. Het kan toch niet zo zijn dat ik als klant het bedrijf moet helpen hun eigen administratie op orde te brengen, dacht ik. Andersom had ik allang een rekening met administratiekosten gepresenteerd gekregen!
De medewerker moest (alweer) mijn verhaal aanhoren, wat ik overigens onbegrijpelijk vind als zij een logboek bijhouden van telefoongesprekken. Hij kwam met de oplossing om een bevestiging van al mijn producten toe te sturen, ervoor zorg te dragen dat ik geen (commerciële) brieven meer ontving welke haaks staan op de overeenkomst welke ik al gesloten had met NUON en een onkostenvergoeding voor telefonie, daar hij erkende dat dit niet de juiste gang van zaken was.
Ik heb - geheel niet verassend - niets meer vernomen, ook niet na rappelleren.
Jammer NUON.
Het feit dat NUON het lastig maakt om in contact te treden (bv. via e-mail, of chat met een medewerker in plaats van dure telefonie), zegt voor mij genoeg. De directeur 70 % extra?! Voor ineffeciëntie hoort iemand niet beloont te worden!
Dit is helaas vandaag de dag bij meerdere bedrijven zo, door die geweldige automatisering. Kosten besparen is het primaire doel geworden, niet meer de klant bedienen. En de hoge heren/dames maar dure autos rijden en hete aardappelen eten. Voel je eens verantwoordelijk, ga eens aan het werk en kom van die blackberry af!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON
Re: NUON
Weet u zeker dat deze brieven van de leverancier kwamen en niet van de netbeheerder?Vervolgens ontving ik diverse brieven welke elkaar tegenspraken, waarin NUON beweerde dat ik wel electra had maar geen gas en vica versa.
En, wanneer (hoe lang geleden) hebt u met de mederwerker die afspraak gemaakt? Het kan best zijn dat de verwerking van de gemaakte afspra(a)k(en) qua verwerking wat langer duurt i.v.m. o.a de feestdagen die de laatste 2 weken er doorheen fietsen.
Ik merk het zelf namelijk ook tav bepaalde afspraken bij verschillende organisaties.
-
Vattenfall Webcare
- verified
Geachte LaurensOV,
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om het een en ander voor u uit te zoeken.
U kunt daarvoor een privébericht (PB) versturen via de knop linksonder dit bericht. Stuurt u mij uw klant- of contractrekeningnummer en uw telefoonnummer, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Suraya
Nuon Webcare
Als u er geen bezwaar tegen heeft, neem ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op om het een en ander voor u uit te zoeken.
U kunt daarvoor een privébericht (PB) versturen via de knop linksonder dit bericht. Stuurt u mij uw klant- of contractrekeningnummer en uw telefoonnummer, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Suraya
Nuon Webcare
[/quote]
Weet u zeker dat deze brieven van de leverancier kwamen en niet van de netbeheerder?
En, wanneer (hoe lang geleden) hebt u met de mederwerker die afspraak gemaakt? Het kan best zijn dat de verwerking van de gemaakte afspra(a)k(en) qua verwerking wat langer duurt i.v.m. o.a de feestdagen die de laatste 2 weken er doorheen fietsen.
Ik merk het zelf namelijk ook tav bepaalde afspraken bij verschillende organisaties.[/quote]
Beste Shine,
Dank voor uw bericht.
Hoewel u gelijk heeft voor wat betreft de afgelopen 2 weken, betrof het in mijn geval een langere periode. Reden waarom dat geen excuus kan zijn.
De brieven waren alleen afkomstig van NUON en niet van de netbeheerder. Die verwarring had ik nog kunnen begrijpen.
Overigens zie ik dat er iemand van NUON actief is op dit forum, welke ik inmiddels een bericht heb gestuurd zoals verzocht in zijn/haar bericht.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het zo goed komt. De uitkomst zal ik ook hier plaatsen.
Vr.gr.
Weet u zeker dat deze brieven van de leverancier kwamen en niet van de netbeheerder?
Ik merk het zelf namelijk ook tav bepaalde afspraken bij verschillende organisaties.[/quote]
Beste Shine,
Dank voor uw bericht.
Hoewel u gelijk heeft voor wat betreft de afgelopen 2 weken, betrof het in mijn geval een langere periode. Reden waarom dat geen excuus kan zijn.
De brieven waren alleen afkomstig van NUON en niet van de netbeheerder. Die verwarring had ik nog kunnen begrijpen.
Overigens zie ik dat er iemand van NUON actief is op dit forum, welke ik inmiddels een bericht heb gestuurd zoals verzocht in zijn/haar bericht.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het zo goed komt. De uitkomst zal ik ook hier plaatsen.
Vr.gr.