| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon ... waar zijn we mee bezig ...
-
WakuWaku69
Nuon ... waar zijn we mee bezig ...
Lieve NUON,
Sinds begin augustus is mijn bewindvoering beëindigd en probeer ik alles weer zelf te regelen.
Dat lukt tot nu toe zeer goed, behalve bij jullie.
Ten eerste hebben jullie de wijziging doorgehad van m'n bewindvoerder. Een normaal bedrijf neemt dan contact op met client hoe hij de betaling wenst voort te zetten [machtigingskaarten, etc.]. Niet ontvangen, edoch september ontving ik een giro voor de maand augustus. Netjes overgemaakt met expliciet het juiste kenmerk genoemd. Dag later was betaling verwerkt in systeem, hah denk je dat is goed geregeld.
Via MijnNUON het bedrag gewijzigd en tevens machtiging doorgegeven van mn eigen nummer.
Alles netjes verwerkt en bevestiging termijnbedrag en goede nummer ontvangen.
Bon, helemaal toppie ....
..... maar niet dus. Vandaag giro in bus voor oude bedrag. Kijk ik online dan zijn zelfs de bedragen weer verwisseld en alle nummers qua rekening terug naar oude situatie. Enig email contact is niet mogelijk en ben niet van plan hierover de helpdesk te bellen, want t lijkt bijna alsof dat de bedoeling is.
Moeilijk he een rekeningnummer wijzigen ... ik verneem graag snel.
Liefs, een nu nog lieve client.
Sinds begin augustus is mijn bewindvoering beëindigd en probeer ik alles weer zelf te regelen.
Dat lukt tot nu toe zeer goed, behalve bij jullie.
Ten eerste hebben jullie de wijziging doorgehad van m'n bewindvoerder. Een normaal bedrijf neemt dan contact op met client hoe hij de betaling wenst voort te zetten [machtigingskaarten, etc.]. Niet ontvangen, edoch september ontving ik een giro voor de maand augustus. Netjes overgemaakt met expliciet het juiste kenmerk genoemd. Dag later was betaling verwerkt in systeem, hah denk je dat is goed geregeld.
Via MijnNUON het bedrag gewijzigd en tevens machtiging doorgegeven van mn eigen nummer.
Alles netjes verwerkt en bevestiging termijnbedrag en goede nummer ontvangen.
Bon, helemaal toppie ....
..... maar niet dus. Vandaag giro in bus voor oude bedrag. Kijk ik online dan zijn zelfs de bedragen weer verwisseld en alle nummers qua rekening terug naar oude situatie. Enig email contact is niet mogelijk en ben niet van plan hierover de helpdesk te bellen, want t lijkt bijna alsof dat de bedoeling is.
Moeilijk he een rekeningnummer wijzigen ... ik verneem graag snel.
Liefs, een nu nog lieve client.
Re: Nuon ... waar zijn we mee bezig ...
Heel verstandig, vooral geen dingen doen die tot een oplossing zouden kunnen leidenWakuWaku69 schreef:en ben niet van plan hierover de helpdesk te bellen,
-
WakuWaku69
Ahum, dus ik moet dure kosten gaan maken met m'n mobiel om deze simpele, al bevestigde wijzigingen, weer bevestigd te krijgen. Heb ze net weer gewijzigd btw.klaas1978 schreef:Heel verstandig, vooral geen dingen doen die tot een oplossing zouden kunnen leidenWakuWaku69 schreef:en ben niet van plan hierover de helpdesk te bellen,
Zou erg graag over willen kunnen emailen, moet niet moeilijk zijn lijkt me.
Stuur een pb naar de Nuon webcare.
Die lossen het wel voor je op.
http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... le&u=78175
Die lossen het wel voor je op.
http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... le&u=78175
Ja, want het is in jouw belang dat er een oplossing komt.WakuWaku69 schreef:Ahum, dus ik moet dure kosten gaan maken met m'n mobiel om deze simpele, al bevestigde wijzigingen, weer bevestigd te krijgen.
-
WakuWaku69
Wettelijk heb ik alles ok geregeld, dus tis niet mijn probleem.klaas1978 schreef:Ja, want het is in jouw belang dat er een oplossing komt.WakuWaku69 schreef:Ahum, dus ik moet dure kosten gaan maken met m'n mobiel om deze simpele, al bevestigde wijzigingen, weer bevestigd te krijgen.
Het gaat me ook om soortgelijke gevallen.
Een flink aantal mensen komt hier simpelweg door in de problemen en hebben niet de knowhow verdere kosten te voorkomen. Redelijk wat mensen hebben zelfs niet het beltegoed voor de helpdesk.
Let wel, ik heb hier dus geen enkele fout gemaakt. Nadruk op geen enkele.
Het spijt me voor je, het is wel jouw probleem. Als je niet betaalt staan bij jou de deurwaarders op de stoep en komen ze bij jou de stroom afsluiten.WakuWaku69 schreef:Wettelijk heb ik alles ok geregeld, dus tis niet mijn probleem.klaas1978 schreef:Ja, want het is in jouw belang dat er een oplossing komt.WakuWaku69 schreef:Ahum, dus ik moet dure kosten gaan maken met m'n mobiel om deze simpele, al bevestigde wijzigingen, weer bevestigd te krijgen.
Of je juridisch het gelijk aan je kant hebt doet eigenlijk niet eens terzake, gelijk hebben is nou eenmaal niet hetzelfde als gelijk krijgen. Je bespaart jezelf een hoop gedoe als je gewoon een paar dubbeltjes besteedt aan een telefoontje naar de helpdesk.
Een telefoontje is geen garantie dat er een oplossing komt.
Een mail/contactformulier zou ik eerder doen; is in elk geval een bewijs dat het probleem aangekaart is door de klant.
Een mail/contactformulier zou ik eerder doen; is in elk geval een bewijs dat het probleem aangekaart is door de klant.
-
WakuWaku69
NUON zou het een stuk makkelijker maken de klant ook die mogelijkheid direkt via de website te geven.Jolijn schreef:Een telefoontje is geen garantie dat er een oplossing komt.
Het mag natuurlijk niks kosten. Triest dat ik via dit forum een webcontact moet vinden.
En nee ik geef niet toe, puur voor de mensen die dit dus niet kunnen lijden.
Ik regel mijn zaken netjes, dus dient NUON dat ook te doen.
Mijn gewijzigde systeemgegevens zijn weer door NUON gewijzigd, vergeet dat niet
Je kunt een terugbelverzoek doen https://www.nuon.nl/klantenservice/cont ... erug/?null
Ook zonder dit forum kun je met Nuon mailen toch?
https://www.nuon.nl/veelgesteldevragen/ ... A123-44017
Vlgs mij is het niet persee nodig om dat via inloggen op mijn nuon te doen.
Ook zonder dit forum kun je met Nuon mailen toch?
https://www.nuon.nl/veelgesteldevragen/ ... A123-44017
Vlgs mij is het niet persee nodig om dat via inloggen op mijn nuon te doen.
Het is toch ook in uw eigen belang om het op te lossen. Er zijn oplossingen genoeg voor degenen die het wil oplossen. Contact opnemen met webcare of zoals Jolijn al schrijft een terugbelverzoek via een contactformulier. Of heel even wel zelf bellen met de vraag u terug te bellen wegens tekort aan beltegoed. Mogelijkheden genoeg lijkt me.WakuWaku69 schreef:Ahum, dus ik moet dure kosten gaan maken met m'n mobiel om deze simpele, al bevestigde wijzigingen, weer bevestigd te krijgen. Heb ze net weer gewijzigd btw.klaas1978 schreef:Heel verstandig, vooral geen dingen doen die tot een oplossing zouden kunnen leidenWakuWaku69 schreef:en ben niet van plan hierover de helpdesk te bellen,
Zou erg graag over willen kunnen emailen, moet niet moeilijk zijn lijkt me.
Heel verstandig dat je niet belt, kost geld en je hebt 0,0 bewijs van wat er is gezegd. Gewoon lekker mailen.
Ik zou me ook niet zo druk maken want het is niet jouw fout maar die van Nuon.
Gesprekken kunnen ook opgenomen worden.sephora30 schreef:Heel verstandig dat je niet belt, kost geld en je hebt 0,0 bewijs van wat er is gezegd. Gewoon lekker mailen.
-
Vattenfall Webcare
- verified
Beste WakuWaku69,
Ik heb u zojuist een privé berichtje gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Ute
Nuon Webcare
Ik heb u zojuist een privé berichtje gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Ute
Nuon Webcare
-
WakuWaku69
Dank voor je reactie ... en hoop dat t gaat lopen zoals afgesproken.
Jammer dat het zo moet en denk dat dat een verbeterpunt kan zijn.
Maak jullie site eens toegankelijker en begrijpelijker voor de klant en zeker die met een smalle beurs.
Die kunnen vaak geen infonummers bellen en mogen blij zijn dat ze internet hebben.
Zal hier in de hulpverlening/maatschappelijke zorg wel een keer een punt van maken.
Ben een aantal jaren voorzitter geweest van een cliëntenraad van een zorginstelling en heb [ook door eigen ervaring] een goed beeld waardoor bepaalde kwetsbare mensen in problemen komen.
Jammer dat het zo moet en denk dat dat een verbeterpunt kan zijn.
Maak jullie site eens toegankelijker en begrijpelijker voor de klant en zeker die met een smalle beurs.
Die kunnen vaak geen infonummers bellen en mogen blij zijn dat ze internet hebben.
Zal hier in de hulpverlening/maatschappelijke zorg wel een keer een punt van maken.
Ben een aantal jaren voorzitter geweest van een cliëntenraad van een zorginstelling en heb [ook door eigen ervaring] een goed beeld waardoor bepaalde kwetsbare mensen in problemen komen.
-
Nietzoklagen!
Je moet blij zijn dat de Nuon een oplossing aanbied, want je doet het helemaal zelf.
Jij bent zelf verantwoordelijk voor je betalingen en volgens als je Nuon belt word het zo geregeld.
Het is niet raar dat Nuon nu hier reageerd, want jij klaagt hier en niet aan de telefoon.
Jij bent zelf verantwoordelijk voor je betalingen en volgens als je Nuon belt word het zo geregeld.
Het is niet raar dat Nuon nu hier reageerd, want jij klaagt hier en niet aan de telefoon.