| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onbeschofte colportage Eneco
Onbeschofte colportage Eneco
ERNSTIGE klacht over colportage.
Vanavond, 24 augustus hebben colporteurs bij mij aangebeld (gem. Oisterwijk) om op zeer aggressieve wijze uw energie aan te bieden. Bedreigend, aggressief. Dit is niet alleen bij mij gebeurd, maar ook bij 3 andere buren. E.e.a leidde tot een discussie en beledigingen van de beide colporteurs op straat waarbij 4 bewoners betrokken waren en de politie (Tilburg) ter plaatse in geweest. Colporteurs konden zich niet legitimeren, beledigingen, kortom, dit is onacceptabel.
Hoe denkt deze toch al dubieuze energieleverancier zo aan overstappers te komen?
Vanavond, 24 augustus hebben colporteurs bij mij aangebeld (gem. Oisterwijk) om op zeer aggressieve wijze uw energie aan te bieden. Bedreigend, aggressief. Dit is niet alleen bij mij gebeurd, maar ook bij 3 andere buren. E.e.a leidde tot een discussie en beledigingen van de beide colporteurs op straat waarbij 4 bewoners betrokken waren en de politie (Tilburg) ter plaatse in geweest. Colporteurs konden zich niet legitimeren, beledigingen, kortom, dit is onacceptabel.
Hoe denkt deze toch al dubieuze energieleverancier zo aan overstappers te komen?
Re: Onbeschofte colportage Eneco
Hier kan je jouw klacht melden:
http://thuis.eneco.nl/klantenservice/di ... lacht.aspx
http://thuis.eneco.nl/klantenservice/di ... lacht.aspx
Goeie tip, dankjewel!
colporteurs zijn altijd onbeschoft.
Weet er alles van.
Weet wel een oplossing,sla ze een bloedneus,heb je er geen last meer van.
Weet er alles van.
Weet wel een oplossing,sla ze een bloedneus,heb je er geen last meer van.
Nu begrijp ik waarom er geweld is in de wereldWeet wel een oplossing,sla ze een bloedneus,heb je er geen last meer van.
Hahaha! Wat een grap, meteen er op slaan... maar toch niet zo'n goed idee, er is inderdaad al genoeg geweld in de wereld.
Maar deze jongens die onder elkaar stonden te smoezen in het Marokkaans en me vervolgens staan uit te lachen, daar voel je je niet prettig bij. Zo krijgt Geert nòg meer stemmen...
Maar deze jongens die onder elkaar stonden te smoezen in het Marokkaans en me vervolgens staan uit te lachen, daar voel je je niet prettig bij. Zo krijgt Geert nòg meer stemmen...
Het was niet mijn bedoeling maar,
Het helpt wel ik heb geen last meer van colpoteurs.
Pag 3
Colportage voor energie,de andere kant van uw deur
Het helpt wel ik heb geen last meer van colpoteurs.
Pag 3
Colportage voor energie,de andere kant van uw deur
-
Pindakaaspotje
CeesM schreef:Hahaha! Wat een grap, meteen er op slaan... maar toch niet zo'n goed idee, er is inderdaad al genoeg geweld in de wereld.
-
tennis-jr
Maar het is niet te geloven de manier waarop.
Excuus ik zie dat er al een tennis is. Zal een andere naam kiezen.
Excuus ik zie dat er al een tennis is. Zal een andere naam kiezen.
Beste CeesM,
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u ongewenst en op een zeer vervelende manier bent benaderd door colporteurs, die zich voordeden als colporteurs van Eneco.
Ik kan mij voorstellen dat u ontdaan bent door het vervelende voorval dat u omschrijft in uw bericht. Eneco Retail heeft kwalitatieve representatie en respectvolle klantenwerving hoog in haar vaandel staan. Ik kijk graag na of de colporteurs daadwerkelijk in opdracht van Eneco uw wijk bezocht hebben, zodat we gepaste maatregelen kunnen treffen. Als u dit op prijs stelt, verzoek ik u om uw contactgegevens te mailen naar [email protected].
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Kelly, medewerkster Eneco
Uit uw bericht op dit forum maak ik op dat u ongewenst en op een zeer vervelende manier bent benaderd door colporteurs, die zich voordeden als colporteurs van Eneco.
Ik kan mij voorstellen dat u ontdaan bent door het vervelende voorval dat u omschrijft in uw bericht. Eneco Retail heeft kwalitatieve representatie en respectvolle klantenwerving hoog in haar vaandel staan. Ik kijk graag na of de colporteurs daadwerkelijk in opdracht van Eneco uw wijk bezocht hebben, zodat we gepaste maatregelen kunnen treffen. Als u dit op prijs stelt, verzoek ik u om uw contactgegevens te mailen naar [email protected].
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Kelly, medewerkster Eneco