ja klopt idd, het gaat om een centrale afzuiging/ventilatie systeem.
Voor het hele gebouw. En deze kan alleen met een stekker erin of eruit bediend worden. UIT betekent dan wel dat de stoom in douche etc.. niet wordt weggezogen. Lijkt me niet heel gezond, maar om te testen of deze idd veel vebruikt zal ik hem een week lang TOCH uitzetten.
Als dat of de nwe CV ketel het niet is, tja.... dan ben ik door mijn opties heen.
De groepen 1 voor 1 testen waar de meeste stroom getrokken wordt kan ik nog proberen deze week, maar de apparaten zijn al een keer apart getest met een meter, dus daar verwacht ik ook geen spectaculaire uitkomsten van.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onmogelijke energie rekening NUON
Re: onmogelijke energie rekening NUON
Merwaardig dat er voor een moeilijke weg wordt gekozen, terwijl er zo veel makkelijkere wegen open liggen.
hoi Fiesiekus, ik ga jouw methode ook zeker uitzoeken.
Ga alle ochtend en avond standen op de site plaatsen, nadat ik het een tijdje heb bijgehouden. Ook het groep voor groep controleren staat op mijn "things to do " lijst
Ga alle ochtend en avond standen op de site plaatsen, nadat ik het een tijdje heb bijgehouden. Ook het groep voor groep controleren staat op mijn "things to do " lijst
-
Alphavista
Ik verbruik als alleenstaande 5500Kwh, werk fulltime en heb ook geen energieslurpers in huis.
In mijn vorige woning verbruikte ik ongeveer een tiende daarvan. Het enige verschil is dat ik nu een boiler heb.
Je kan klagen, maar je zal gewoon moeten betalen. Het interesseert ze niet.
Succes,
Mvg. Paul
In mijn vorige woning verbruikte ik ongeveer een tiende daarvan. Het enige verschil is dat ik nu een boiler heb.
Je kan klagen, maar je zal gewoon moeten betalen. Het interesseert ze niet.
Succes,
Mvg. Paul