LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook wij hebben de jaarafrekening van essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jolanda zeemering

ook wij hebben de jaarafrekening van essent

Ongelezen bericht door jolanda zeemering »

Dag lieve mensen,

Een poosje terug zag ik de uitzending van radar, en dacht dit zal je maar overkomen! En schetst mijn verbazing, ook ik krijg een jaarafrekening van 2004 euro!! Ik heb mijn rekening nagekeken, en zou dan drie keer zoveel gas moeten hebben gebruikt! Ik kreeg een behoorlijke schrik zoals jullie begrijpen. Ook wij hebben niet voor groene stroom gekozen, dit kan toch niet bestaan. Of zijn we dan allemaal overgeleverd aan de machtspositie van de grote energiebedrijven? Kunnen we niet onze krachten bundelen?
Laten we elkaar alsjeblieft helpen, want samen sta je sterker. Ook heb de prijzen per eenheid vergeleken met mijn buren. Wij betalen per eenheid veel meer dan hun.
Ook hebben wij een lijstje gamaakt wat ons gedrag wat betreft ons verbruik is, dat komt op hetzelfde neer.
Bij deze een hartkreet HELP!

Groetjes Jolanda

Batsio

Re: ook wij hebben de jaarafrekening van essent

Ongelezen bericht door Batsio »

Als je gezienn hebt wat Essent allemaal sponsert
dan is het niet zo verwonderlijk
dat ze iedereen moeten oplichten

mijn advies : stap in jullie gewoon over
naar bijvoorbeeld intergas of zo

Gast

Re: ook wij hebben de jaarafrekening van essent

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn advies=

Kijk eens op deze en de vorige nota's of er ooit standen geschat zijn. Als de standen geschat zijn staat er een C achter. Als het niet op deze nota staat, misschien dan op een van de vorige nota's.

Denk in ieder geval niet...ik ga switchen want daar zou ik nog maar even mee wachten. Zie eerst even aan wat erachter het switchen allemaal wegkomt.

En vergeet niet: ieder bedrijf sponsort, dussssssss

Gesloten