LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook wij zijn gedupeerd door NUON en ULTIMOO

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
monique1971

ook wij zijn gedupeerd door NUON en ULTIMOO

Ongelezen bericht door monique1971 »

Hoi,

ik kom sinds vandaag op dit forum ivm dezelfde problemen als " vele " andere.

Gisteren zijn wij plotesling afgeloten door intergas, zonder aan te bellen hebben ze me buiten afgesloten. kosten heraansluiting 419,00 euro.

Omdat ik weet dat medewerkers van nuon op dit forum zitten zal ik nog een keer mijn verhaal doen.

2006 door financiele problemen contract beeindigd bij nuon.
2009 word ik telefonisch benaderd door nuon om opnieuw klant tw worden.
ik vertelde dat dat niet ging ivm een openstaande vordering.
was niest meer van bekend.

februari 2009 krijg ik mijn nieuw contract binnen.
maart 2009 aangemeld bij schuldhulpverlening en budgetering.
GKB schrijft alles en iedereen aan dat alles via gkb zal gaan en heeft even tijd nodig.

korte achterstamd opgelopen ivm bovenstaande,,inmiddels in juli 2009 opgelost.

juni 2009..brief van ULTIMOO.
openstaande vordering 2006 betalen of het huidig contract wordt beeindigd.

Ik gebeld met de gemeente hier,,alles uitgelegd ivm de afsluiting. gemeente neemt contact op met nuon en ultimoo.
voorwaarde om beeindiging te voorkomen.:

een x bedrag ineens voldoen aan ULTIMOO, het overige wordt kwijtgescholden.

augustus 2009.
gemeente betaling voldaan,,zaak afgerond,,jah,,dachten wij.

intergas aan de deur voor afsluiting ivm geen leverancier.
communicatiefout van nuon dachten wij dus niet afgesloten.

vorige week,,essent voor afsluiting,,zelfde verteld ik maar ben wel gaan bellen met nuon. medewerkster incasso bij nuon verteld mij dat ze geen bevestiging van ultimoo hebben gehad dat de vordering is voldaan.

ik bellen naar ultimoo,,meneer schuiling verteld mij dat de betalling idd binnen is maar hij nog geen tijd had gehad om het door te geven en te boeken aan nuon. hij verzekerde mij dat hij gelijk dat zou doen,,erg vriendelijke man.

gisteren ochtend,,,buiten afgesloten van gas,,ik bellen naar nuon met de vraag hoe en wat.
zelfde antwoord gekregen,,niks vernomen van ULTIMOO.

ik weer bellen naar ultimoo en wat denk je,,de man was ( alweer ) " vergeten " vorige week naar nuon.

gisteren en vandaag continu aan het bellen,,4 medewerkers vertellen mij dat als ultimoo bevestigd dat zij die betaling hebben ik opnieuw aangemeld word bij netwerkbeheer.

nog srteeds geen bevesting gehad.
nu wil nuon beweren dat ik terecht ben afgesloten ivm de vorderingen van dit jaar 89 die allang opgelost zijn )

nee,,ze houden nu ULTIMOO de handen boven het hoofd zodat ik hun geen schuld kan wijten, ik heb gelukkig de gemente hier achter staan omdat zij de bijzondere bijstand hebben verleend zodat ik niet afgesloten zou worden wat nu is gebeurd.

als meneer vergeet van ultimoo zijn werk had gedaan, was er niets aan de hand geweest,,is ook door verschillende medewerkers van nuon bevestigd.

al bij al,,wordt vanaf maandag aangemeld door E.ON wat mij 450.00 euro borg gaat kosten plus 419,00 euro aansluiting gas.

ULTIMOO EN NUON,,dank jullie hartelijk om gezinnen nog verder in de **** te duwen als ze al zitten

mensen,,ik neem een advocaat,,tevens de gemeente die achter me staan en als het enigzins kan zou ik met alle vergelijkbare gedupeerde 1 zaak aan willen spannen,,want geloof me,,ik ga deze bijkomende kosten echt verhalen op dhr VERGEET VAN ULTIMOO..en dan nog beweren die mensen dat ze een fantastische baan hebben?

hoop op jullie reacties

monique

monique1971

Re: ook wij zijn gedupeerd door NUON en ULTIMOO

Ongelezen bericht door monique1971 »

sorry Vogels, ik zag dat ik het verkerd heb gedaan alleen weet ik niet hoe ik een evt bericht moet verwijderen

Vattenfall Webcare
verified

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste Monique,

Uit uw opmerkingen op dit forum maak ik op dat u bezwaar aantekent tegen de wijze waarop het gastransport naar uw woning tijdelijk is opgeschort en de hiermee gepaard gaande kosten.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om deze kwestie met u te bespreken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de moeite.

Uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. Om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. U kunt beter niet uw klantnummer op dit internetforum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

De Nuon medewerker

Pfoeh

Ongelezen bericht door Pfoeh »

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik kwam laatst ook thuis van vakantie en lag er een incasso brief op de deurmat.
Heb toen gebeld met Hostnet en die zeiden dat de incasso kosten werden kwijtgescholden door de situatie.
En nu word ik door Ultimoo nog steeds herinnerd aan de incasso kosten terwijl die waren kwijtgescholden door Hostnet zelf. dus heb toen gebeld met Ultimoo en werd van alle kanten afgesnauwd en uiteindelijk hebben ze de hoorn opgehangen zonder enige reden.

Gesloten