LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen huurgeiser tempus /eneco

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
moniquevandenb

opzeggen huurgeiser tempus /eneco

Ongelezen bericht door moniquevandenb »

KLACHT
op 11 maart 2014 een contacformulier via de website ingevuld met het verzoek om de huurovereenkomst van de douchegeiser stop te zetten. geen reactie gekregen. Toch nog maar eens gebeld en een allervriendelijkse dame meld mij twee weken geleden ,ja hoor dat gaan we in orde maken en u krijgt nog een bevestiging, geen bevestiging ontvangen. vandaag wordt ik gebeld door twee dames van eneco die reageren op mijn mail van eneco11 maart die eigenlijk binnen 3 werkdagen beantwoord zou zijn. er worden vragen gesteld als wie mijn energieleverancier is want deze zouden ze dan ook opzeggen en wat mijnmeterstanden zijn , hoezo?, eneco is niet mijn energieleverancier en voor de opzegging van een douchegeiser heb je geen meterstanden nodig, al met al loopt het gesprek niet prettig en wordt er kribbig gemeld dat ze dit in orde gaan maken en ik krijg nog een bevestiging via de mail. tja, daar heb ik dus geen vertrouwen meer in.

dhc

Re: opzeggen huurgeiser tempus /eneco

Ongelezen bericht door dhc »

Vervelend....en nu?

moniquevandenb

Re: opzeggen huurgeiser tempus /eneco

Ongelezen bericht door moniquevandenb »

nog steeds geen bevestiging ,baal ik van, ik ga ze maar even op twitter benaderen

Gesloten