LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ORRO ENERGY NEDERLAND B.V.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Prins Pils

ORRO ENERGY NEDERLAND B.V.

Ongelezen bericht door Prins Pils »

]Wie heeft ervaring met ORRO ENERGY NEDERLAND B.V.?[

Shine

Re: ORRO ENERGY NEDERLAND B.V.

Ongelezen bericht door Shine »

Ik had nog nooit van deze leverancier gehoord. Lees nu dat onlangs in februari aan hun een vergunning is verstrekt.
Het is dus een volkomen nieuwe speler op de markt en daardoor dus nog geen ervaringen.
Wat ik heb gelezen moet 1 van de oprichter een turkse man zijn: Celal Oruç. Bekend van de Ortel Mobile.
Lees het hele artikel hier:
http://www.energiewereld.nl/nieuws/nieu ... richt.aspx

Let op: mogen hun prijzen interessant zijn, is hun vastrecht levering erg hoog!!!
Per product: 5,65.
Hiermee compenseren ze dus hun goedkope aanbiedingsprijs. Ben je een doorsnee verbruiker is de prijs dus niet interessant. Je kunt dan beter ietsje meer aan KwH/M3 prijs betalen met een lagere vastrecht leveringsprijs, omdat je dan de uiteindelijke prijs in de hand hebt met je eigen verbruik.

Prins Pils

Re: ORRO ENERGY NEDERLAND B.V.

Ongelezen bericht door Prins Pils »

Shine schreef:Ik had nog nooit van deze leverancier gehoord. Lees nu dat onlangs in februari aan hun een vergunning is verstrekt.
Het is dus een volkomen nieuwe speler op de markt en daardoor dus nog geen ervaringen.
Wat ik heb gelezen moet 1 van de oprichter een turkse man zijn: Celal Oruç. Bekend van de Ortel Mobile.
Lees het hele artikel hier:
http://www.energiewereld.nl/nieuws/nieu ... richt.aspx

Let op: mogen hun prijzen interessant zijn, is hun vastrecht levering erg hoog!!!
Per product: 5,65.
Hiermee compenseren ze dus hun goedkope aanbiedingsprijs. Ben je een doorsnee verbruiker is de prijs dus niet interessant. Je kunt dan beter ietsje meer aan KwH/M3 prijs betalen met een lagere vastrecht leveringsprijs, omdat je dan de uiteindelijke prijs in de hand hebt met je eigen verbruik.
Dat had ik zelf ook al door, dat de energieprijs wel de 'goedkoopste' zal zijn doch de de vastrechtlasten niet de goedkoopste zijn. Dus een 'koekje van eigen deeg'? Men vrgeet gewoonweg de vastrechtlasten erbij te betrekken.

Gesloten