Hallo,
Wij zijn al 20 jaar klant bij eneco en dit naar tevredenheid.
4 weken geleden kregen wij een telefoontje van eneco dat ons contract opgezegd zou zijn, echter ik stond op het punt om op vakantie te gaan en heb e.e.a. 4 weken laten liggen.
Nu ben ik dingen aan het uitzoeken en via de netbeheerder begrijp ik dat ik overgestapt zou zijn naar de NEM (Nederlandse Energie Maatschappij).
DIT IS ABSOLUUT NIET HET GEVAL.
Ik bellen met de NEM, en ik hoor alleen maar ja hoor mijnheer ik heb hier een aanmeding via internet en ze hebben mijn juiste emailadres........!?
Vandaag heb ik eneco opdracht gegeven het contract weer terug te halen bij de NEM.
Hele vreemde gang van zaken, want ik weet zeker dat ik niet aangevraagd of ingevuld heb.
Meer mensen met deze manier van zaken doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overgenomen zonder toestemming
-
Pareltje31
Re: overgenomen zonder toestemming
vragen bij de NEM of ze de aanmelding die je gedaan zou hebben kunnen overleggen
Re: overgenomen zonder toestemming
Is mij ook gebeurd maar dan door Oxxio, die hadden mij gewoon zomaar lid gemaakt.
Gelukkig hebben ze het vrij snel weer ongedaan gemaakt. Maar een rare gang van zaken.
Gelukkig hebben ze het vrij snel weer ongedaan gemaakt. Maar een rare gang van zaken.