LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overstappen naar ander energie bedrijf

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
bil7

Overstappen naar ander energie bedrijf

Ongelezen bericht door bil7 »

Momenteel ben ik aan het overwegen om over te stappen van Eneco waar ik al heel lang klant ben naar een ander voordeliger energie bedrijf maar ik heb geen vergelijkings materiaal en tevens is de vraag of het wel verstandig is, normaliter ben ik erg honkvast maar als het een flinke besparing oplevert zonder dat ik heel vaak met de klachtenlijn te moeten bellen wil ik de overstap best wagen, wie kan me zijn/haar ervaring hierover mededelen.
Bestaat er eigenlijk een voordeliger bedrijf als eneco :?:
Bij voorbaat bedankt.

snepke

Re: Overstappen naar ander energie bedrijf

Ongelezen bericht door snepke »

ik ben overgestapt ik was bij essent .kijk op prizewize.nl daar berekenen ze hoeveel je kunt besparen en wie het goedkoopste isbij mij kwam eneco als goedkoopste uit de bus.scheelde 569 euro per jaar met essent

snepke

Re: Overstappen naar ander energie bedrijf

Ongelezen bericht door snepke »

ik heb in okt jaarafrekening gehad van essent ik betaalde 175 euro voor gas en electra .Kreeg 95 euro terug maar mijn voorschot hebben ze op 212 gezet ,38euro omhoog.Dat heb ik in november al betaald,ik dacht dat ze pas in januari mochten verhogen,kreeg bericht dat er in januari nog eens 8% bijkomt,ik vind dat toch te gek.Mijn contract liep in dec af,heb in okt gelijk opgezegd dus ik hoef geen boete te betalen.Nu heb ik mijn eindafrekening van essent 55euro te weinig betaald,vreemd omdat ik 95euro overhad,en mijn nieuwe voorschot(212)in november al betaald heb

Gesloten