| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio 5 jaar geen afrekening gestuurd!
-
davebrouwers
Oxxio 5 jaar geen afrekening gestuurd!
Oxxio heeft de afgelopen 5 jaar geen afrekening gestuurd, ik heb wel gewoon mijn tellerstanden doorgegeven. Nu krijg ik een afrekening van de afgelopen 5 jaar omdat mijn maandbedrag niet is aangepast in de tussentijd. De tarieven die Oxxio in de afgelopen 5 jaar hebben berkend zijn in 2008/2009 jaar 13.8 cent en dat jaar daarvoor 8 cent. 2012 zijn de tarieven ook 8 cent. Hoe kan ik nu controleren of die tarieven wel kloppen, Achteraf is makkelijk factureren.... Ik hoop spoedig iets te horen van iemand die mij verder kan helpen. MVG Dave Brouwers Drukkerij Best bv
Re: Oxxio 5 jaar geen afrekening gestuurd!
Misschien had je eerder aan de bel moeten trekken. Je laat het 5 jaar op zijn beloop en nu ga je zeggen dat het niet meer te controleren valt.
-
davebrouwers
Re: Oxxio 5 jaar geen afrekening gestuurd!
Inderdaad.. dit had ik eerder kunnen zien, maar ook Oxxio is nalatig geweest in het sturen van eindafrekeningen. Het voorschot bedrag is daardoor ook nooit aangepast. Mijn vraag is eigelijk gewoon waar ik nog kan zien wat de toen geldende tarieven waren bij Oxxio.