LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OXXIO blijft zwijgen!!
OXXIO blijft zwijgen!!
In 2005 zijn er 2 aangetekende brieven naar OXXIO gestuurd.
1 als reactie op een voorschot verdubbeling en een over een verkeerde afrekening.
Nooit een antwoord gehad, blijft niets anders over dan opzeggen kontracten. Oo op deze opzegging reactie.
Ik begrijp niet dat deze energieaanbieder ongestraft hun gang kunnen gaan.
1 als reactie op een voorschot verdubbeling en een over een verkeerde afrekening.
Nooit een antwoord gehad, blijft niets anders over dan opzeggen kontracten. Oo op deze opzegging reactie.
Ik begrijp niet dat deze energieaanbieder ongestraft hun gang kunnen gaan.
-
Re: OXXIO blijft zwijgen!!
Ik kan mij Uw woede voorstellen maar met klachten wordt als zodanig niet serieus omgegaan.
Wat U kunt doen is wachten tot de medewerker Uw bericht op pikt, ik bedoel wel die van OXXIO, deze hebben mij telefonisch toegezegd maandag a.s. het forum te zullen bezoeken.
Of ze antwoorden laat ik even in het midden.
Chanmaster
Wat U kunt doen is wachten tot de medewerker Uw bericht op pikt, ik bedoel wel die van OXXIO, deze hebben mij telefonisch toegezegd maandag a.s. het forum te zullen bezoeken.
Of ze antwoorden laat ik even in het midden.
Chanmaster
Sinterklaas komt maandag langs in Tilburg. dat heeft-ie me zelf toegezegd. Ik weet alleen niet of het waar is, en of u wel een kadootje krijgt.
"De Medewerker" werkt bij NUON. Als zij verstandig is, houdt zij zich verre van conflicten met OXXIO. Op de contacten van Chanmaster bij de diverse schuldeisers zou ik niet blind durven varen.
Als ik u was zou ik gewoon een klacht indienen bij de SGC. Dat is het adres om zaken waarin u in uw recht staat aan te kaarten, zij zijn er voor. Ik zou niet wachten tot iemand van OXXIO dit forum eens bezoekt. Die lachen u dan namelijk hartelijk uit.
"De Medewerker" werkt bij NUON. Als zij verstandig is, houdt zij zich verre van conflicten met OXXIO. Op de contacten van Chanmaster bij de diverse schuldeisers zou ik niet blind durven varen.
Als ik u was zou ik gewoon een klacht indienen bij de SGC. Dat is het adres om zaken waarin u in uw recht staat aan te kaarten, zij zijn er voor. Ik zou niet wachten tot iemand van OXXIO dit forum eens bezoekt. Die lachen u dan namelijk hartelijk uit.
Ik sluit me geheel bij de vorige spreker aan.
Laat deze persoon niet als "de medewerker"opdraven. Dit om een vetrouwd persoon met die naam hier niet te benadelen.
Laat deze persoon niet als "de medewerker"opdraven. Dit om een vetrouwd persoon met die naam hier niet te benadelen.
-
De zullen ze wel niet doen. Ik weet niet in welke hoedanigheid ze hieraan invulling geven.
Chanmaster
Chanmaster
Het is toch hoop ik voor iedereen wel duidelijk dat ,, de medewerker,, alleen voor nuon werkt en ook daarom alleen bij problemen met nuon gericht kan helpen!Nogmaals wil ik wijzen op het feit dat niemand op dit forum in het bezit moet worden gesteld van priveinfo, Ook de opmerking dat een medewerker?? van oxxio op het forum komt vind ik vreemd, Kan mij niet voorstellen dat men zo iets afspreekt. Eigenlijk denk ik dat er een einde moet komen aan dat gevraag om info buiten dan de contactnummer voor nuon mederwerker.
Joopataa
Joopataa
-
Beste mensen.
Ik weet niet ondeer welke naam deze mensen zich aanmelden.
Dat hoor ik vandaag misschien nog.
Zodra ik daarvan iets heb vernomen zal ik dat laten weten.
Chanmaster
Ik weet niet ondeer welke naam deze mensen zich aanmelden.
Dat hoor ik vandaag misschien nog.
Zodra ik daarvan iets heb vernomen zal ik dat laten weten.
Chanmaster
Het is toch voor de duidelijkheid op dit forum wel van belang dat de persoon van oxxio een andere naam kiest als de medewerker, als dat al kan. Dat oxxiofiguur kan elke naam gebruiken en hoeft toch zeker niet mee te liften op het succes van de echte ,, De medewerker,, Zoveel kinderachtigheid doet weer eens wijzen op wat voor flauwe en onware manier een bepaald persoon hier bezig is.
Joopata a
Joopata a
-
Dat zal ook wel gebeuren neem ik aan. Overigens kan men niet twee maal de zelfde registratie doen.
Ik heb geen idee. Afwachten of ze woord houden.
Het zou hen sieren.
Chanmaster
Ik heb geen idee. Afwachten of ze woord houden.
Het zou hen sieren.
Chanmaster
Het zou OXXIO sieren als ze klachten op reguliere wijze zouden afhandelen in plaats van klanten te koeieneren aan de telefoon of maandenlang aan het lijntje te houden met loze beloften. Het oplossen via een forum van langslepende problemen en klachten is een goedkope manier om goodwill te kweken en gratis publiciteit te krijgen. De medewerkers van OXXIO kunnen beter gewoon goed doen waarvoor ze zijn aangenomen dan zich onledig houden op consumentenfora.
Los van de goede bedoelingen en de inspanningen van Medewerker geldt dit natuurlijk ook voor NUON en andere energieleveranciers.
Los van de goede bedoelingen en de inspanningen van Medewerker geldt dit natuurlijk ook voor NUON en andere energieleveranciers.