LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OXXIO blijft zwijgen!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
de Moor

OXXIO blijft zwijgen!!

Ongelezen bericht door de Moor »

In 2005 zijn er 2 aangetekende brieven naar OXXIO gestuurd.
1 als reactie op een voorschot verdubbeling en een over een verkeerde afrekening.
Nooit een antwoord gehad, blijft niets anders over dan opzeggen kontracten van gas en electra. Ook op deze opzegging geen reactie.
Ik begrijp niet dat dit soort energieaanbieders ongestraft hun gang kunnen gaan.

Dilbert29

Re: OXXIO blijft zwijgen!!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Das niet zo mooi, maar moet je dat 2 keer melden dan?

poetie

Ongelezen bericht door poetie »

Ja, zwijgen kunnen ze goed bij OXXIO. Ik wacht al een half jaar op de terugbetaling van de teveelbetaalde termijnbedragen op de eindnota. Dit is meer dan € 700,= dus niet een klein bedrag. Dus ook al ben je overgestapt naar een ander, dan ben je nog niet van OXXIO af, want zie je geld maar te krijgen. Brieven schrijven, emailen, bellen: ze blijven zwijgzaam. Misschien dat rooksignalen wel helpen: de fik erin. Normaal gesproken zeg ik dat soort dingen nooit, maar zo zie je maar wat de arrogantie van een energiebedrijf met een mens kan doen. Je wordt er agressief van.
Het is toch wel erg, zoveel mensen er superontevreden zijn bij OXXIO. Het is nodig dat RADAR er ieder week aandacht aan besteed in het programma. Misschien dat dat de arrogantie van OXXIO aan de kaak kan stellen en dat die gasten eindelijk eens leren hoe je mensen behandelt. Niet als oud vuil, zoals nu!

jsp

Ongelezen bericht door jsp »

Na overstap/beëindiging van de overeenkomst moet het energiebedrijf binnen 8 weken met een eindafrekening komen. Volgens hun eigen voorwaarden moet OXXIO sowieso ieder jaar een afrekening sturen.
OXXIO in gebreke stellen en tegelijkertijd een klacht indienen via de SGC is de snelste manier om je geld terug te krijgen. In het geval OXXIO is het ook de enige manier.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik zal eens proberen om Oxxio naar aanleiding van de vele klachten die ook wij aan hun hebben verzonden wakker te maken.

Chanmaster

jsp

Ongelezen bericht door jsp »

Daar ben je dan niet vroeg mee, Chanmaster.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Dat klopt maar we hebben helaas meer aan ons hoofd!
Ik ga er van uit dat een ieder daarvoor begrip kan opbrengen.

Chanmaster

Gesloten