LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
Netjes zeg een aardig boekje open gedaan.
Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
Het ziet er naar uit dat Ali Bensalah de supervisor is waar Be true het over had. Dan begrijp ik de reactie van Ali Bensalah
wel hahahaa [/quote]
wel hahahaa [/quote]
Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
BeTrue laat je je niet demotiveren door mensen en bedrijven die de waarheid niet aankunnen. Meestal zijn zij verzand in de regeltjes van de bureaucratie en weigeren logisch na te denken. Zij hebben er geen enkel belang bij dat zaken aan het licht worden gebracht.
Wat dat betreft is dit inderdaad een merkwaardige afspiegeling van onze maatschappij, zoals al meerdere keren gezegd op dit forum.
Er gebeuren erg veel (en niet "soms") dingen welke een normaal denkend mens vreemd vind. Het is net als met andere klokkenluiders of de bekende politicus van Gijzel uit de 2e kamer die deze strijd aanbond en met zijn hoofd boven het maaiveld uit durfde te komen, waarvan dan het koppie eraf moet (zie reacties van Ali). Ali en vele anderen zijn bang voor de waarheid en willen de corrupte systemen in stand houden, en stellen dit boven waarden en normen zoals jij en ik die voor onszelf hebben gesteld be true.
Bedankt voor je info, laat je vooral niet kisten en ik zal je altijd steunen in de strijd.
Icarus
Wat dat betreft is dit inderdaad een merkwaardige afspiegeling van onze maatschappij, zoals al meerdere keren gezegd op dit forum.
Er gebeuren erg veel (en niet "soms") dingen welke een normaal denkend mens vreemd vind. Het is net als met andere klokkenluiders of de bekende politicus van Gijzel uit de 2e kamer die deze strijd aanbond en met zijn hoofd boven het maaiveld uit durfde te komen, waarvan dan het koppie eraf moet (zie reacties van Ali). Ali en vele anderen zijn bang voor de waarheid en willen de corrupte systemen in stand houden, en stellen dit boven waarden en normen zoals jij en ik die voor onszelf hebben gesteld be true.
Bedankt voor je info, laat je vooral niet kisten en ik zal je altijd steunen in de strijd.
Icarus
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
Een volgend kabinet moet snel en hard ingrijpen om criminele bedrijven als OXXIO te ONTBINDEN.
Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
BeTrue, bedankt dat je zo eerlijk bent, als iedereen in zijn werk of omgeving ook zoveel moed had om er iets tegen te doen of om een daad te stellen dan is er mischien nog hoop voor de nederlands bevolking.
Nu laten we ons nog steeds de wet voorlezen door de machthebbers, regering, vakbonden, verzekeringsmaatschappijen en banken en aandeelhouders. Het draait altijd weer om winst winst en nog eens winst.
Dus mensen bestrijd zoveel mogelijk het onrecht in je omgeving en laat je nooit de mond snoeren en laat je nooit wijs maken dat er door privatisering van dienstverlenende bedrijven de kosten drukt.
Dus BeTrue bedankt dat je ervoor ujit durft te komen.
Nu laten we ons nog steeds de wet voorlezen door de machthebbers, regering, vakbonden, verzekeringsmaatschappijen en banken en aandeelhouders. Het draait altijd weer om winst winst en nog eens winst.
Dus mensen bestrijd zoveel mogelijk het onrecht in je omgeving en laat je nooit de mond snoeren en laat je nooit wijs maken dat er door privatisering van dienstverlenende bedrijven de kosten drukt.
Dus BeTrue bedankt dat je ervoor ujit durft te komen.
Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
Ik dacht ook goedkoper uit te zijn met Energiebedrijf.com (nu Oxxio). Krijg je na anderhalf jaar een rekening van Essent van een paar honderd euro voor het gebruik van het netwerk. Stond misschien met kleine lettertjes in de voorwaarden maar ben toch maar terug gegaan naar Essent. Dit is gebeurt op 20-09-2004 en ik heb nog steeds de eindafrekening van Oxxio niet gehad. Ik weet zeker dat ik nog geld tegoed heb van hun en heb hier al 18 keer over gebeld maar steeds wordt er gezegd dat het goed komt en er gebeurt niets. Inmiddels voel ik me eigen gewoon bestolen. Ik wil met dit alles aangeven dat ik Be Treu wel geloof.
Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
Be true, ik noem dit niet uit de school klappen maar gewoon eerlijk zijn. In een tijd dat geld en belangen belangrijker gevonden worden dan eerlijkheid en een hoge moraal heb ik juist bewondering voor je bericht op dit platform. Zelf ben ik ook klant van Oxxio en wacht ik al een tijd op de jaarafrekening 2004 en kan me mede daardoor volledig vinden in jouw verhaal.
Ik wens je veel succes bij je nieuwe baas.
Eerlijkheid duurt het langst!!!!!
Ik wens je veel succes bij je nieuwe baas.
Eerlijkheid duurt het langst!!!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 jul 2006 22:26
Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
@betrue
Jongen (of meisje) dank je wel voor je openhartige bijdrage. Ik zal de door jou aangedragen problemen natuurlijk zelf onderzoeken en je tips opvolgen Hoe voor de hand liggend ze ook zijn)
Laat je niet op je kop zitten door flamer ALI (ligt het nou aan mij of lijkt hij er plezier in te scheppen jou onderuit te halen? Er zit werkelijk geen positief punt in het commentaar) Hoewel ik moet toegeven dat je veel van jezelf hebt blootgegeven en NOOIT zondermeer geloven wat anderen op het internet dumpen.
Onderzoekt alles en behoudt het goede!
Jongen (of meisje) dank je wel voor je openhartige bijdrage. Ik zal de door jou aangedragen problemen natuurlijk zelf onderzoeken en je tips opvolgen Hoe voor de hand liggend ze ook zijn)
Laat je niet op je kop zitten door flamer ALI (ligt het nou aan mij of lijkt hij er plezier in te scheppen jou onderuit te halen? Er zit werkelijk geen positief punt in het commentaar) Hoewel ik moet toegeven dat je veel van jezelf hebt blootgegeven en NOOIT zondermeer geloven wat anderen op het internet dumpen.
Onderzoekt alles en behoudt het goede!
Re: OXXIO:Boekje open door gefrustreerde medewerker!
Met dit bericht wil ik graag mijn ongenoegen uiten over het bedrijf oxio.
Wij zijn 2 jaar geleden verhuisd, hebben een godsvermogen aan tel kosten gehad richting oxio. Tevens hebben wij 2 maal onze verkoopcontract mogen opsturen en nog staat steeds op de eindafrekening een verkeerde datum.
Een klein jaar geleden hebben ze gezegd dat we niets meer hoefde te betalen, omdat alles afgehandeld was en ik moet eerlijk zeggen, ik was blij dat we niets meer met deze lui te maken hadden.
Maar helaas, ook hier hebben ze geen woord kunnen houden, we hebben inmiddels weer een rekening gekregen en dienen nu een bedrag te betalen, waardoor we echt definitief van hun af zijn.
Wanneer je belt, krijg je gefrustreerde mensen aan de telefoon, die je echt op een zeer zeer onbehoorlijke manier te woord staan. Een zei zelfs, ik kan u zo 10 minuten in de wacht zetten hoor als ik wil.
Ik weet dat er veel mis is met dat bedrijf en dat er waarschijnlijk meerdere mensen boos opbellen, maar ik denk dat de mensen die daar werken moeten ten alle tijden vriendelijk blijven en niet gefrustreerd aan een gesprek beginnen, want dat werkt ook niet positief op de klant.
Ik weet niet hoe deze kwestie gaat eindigen, ik weet alleen wel dat ik een ieder afraad om in zee te gaan met oxio, het is een bijzonder klantonvriendelijk, chaotisch, traag bedrijf wat zijn eigen afspraken niet nakomt en een grote hand heeft in verkeerd informeren en onjuiste afrekeningen stuurt!
Wij zijn 2 jaar geleden verhuisd, hebben een godsvermogen aan tel kosten gehad richting oxio. Tevens hebben wij 2 maal onze verkoopcontract mogen opsturen en nog staat steeds op de eindafrekening een verkeerde datum.
Een klein jaar geleden hebben ze gezegd dat we niets meer hoefde te betalen, omdat alles afgehandeld was en ik moet eerlijk zeggen, ik was blij dat we niets meer met deze lui te maken hadden.
Maar helaas, ook hier hebben ze geen woord kunnen houden, we hebben inmiddels weer een rekening gekregen en dienen nu een bedrag te betalen, waardoor we echt definitief van hun af zijn.
Wanneer je belt, krijg je gefrustreerde mensen aan de telefoon, die je echt op een zeer zeer onbehoorlijke manier te woord staan. Een zei zelfs, ik kan u zo 10 minuten in de wacht zetten hoor als ik wil.
Ik weet dat er veel mis is met dat bedrijf en dat er waarschijnlijk meerdere mensen boos opbellen, maar ik denk dat de mensen die daar werken moeten ten alle tijden vriendelijk blijven en niet gefrustreerd aan een gesprek beginnen, want dat werkt ook niet positief op de klant.
Ik weet niet hoe deze kwestie gaat eindigen, ik weet alleen wel dat ik een ieder afraad om in zee te gaan met oxio, het is een bijzonder klantonvriendelijk, chaotisch, traag bedrijf wat zijn eigen afspraken niet nakomt en een grote hand heeft in verkeerd informeren en onjuiste afrekeningen stuurt!