LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio, dezelfde energie goedkoper????

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
r001

Oxxio, dezelfde energie goedkoper????

Ongelezen bericht door r001 »

Sinds een jaar ben ik klant bij kots-io. Nu na ongeveer een jaar zijn bijna al mijn problemen bij Oxxio opgelost. Uiteraard koste dit de nodige ENERGIE van mijn kant.
-foutieve meteraanmelding
-jaarafrekening die niet verzonden worden
-foutieve maandbedragen die afgeschreven worden
-mails en brieven die niet worden beantwoord
etc etc. Alle standaard Oxxio-ellende heb ik meegemaakt. Inmiddels kots ik op dat bedrijf...

Wat mijn verbaast is dat Oxxio met zijn gastarieven ook nog eens duurder is dan Nuon. Het irritante van Oxxio is, dat ze een heel belabberd bedrijf zijn en mij wel willen houden aan het 3 jarigcontract. Ik ben van mening dat Oxxio een misleidend handelt: op het contract en in alle reclameuitingen van vorig jaar staat 'dezelfde engergie goedkoper' terwijl ze het niet nakomen.

Reactie Oxxio:
'Oxxio streeft er altijd naar om scherpe tarieven aan te bieden. Ook nu de kosten in de energiewereld merkbaar stijgen, blijft Oxxio sterk concurreren met andere aanbieders op de energiemarkt. Ten tijde dat u klant werd van Oxxio, hadden wij nog de laagste prijsgarantie. Momenteel kunnen wij dit niet meer garanderen.'

Volgens mij heeft Oxxio het ook niet door dat de kosten in de engergiewereld juist merkbaar dalen.....:)

Is de slogan 'dezelfde engergie goedkoper' een mogelijkheid om het contract juridisch kostenloos te kunnen laten ontbinden???

MAXIEM

Re: Oxxio, dezelfde energie goedkoper????

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag r001,

Je schrijft: Is de slogan 'dezelfde energie goedkoper' een mogelijkheid om het contract juridisch kostenloos te kunnen laten ontbinden???

Nee, want er staat niet bij tenopzichte van wie.

Je hebt dus nog twee jaar Oxxio-ellende voor de boeg. 8)

Groeten, Maxiem.

Gesloten