LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio en EDR incasso

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
berndv

Oxxio en EDR incasso

Ongelezen bericht door berndv »

Kreeg vandaag een berichtje van mijn ouders. Was een brief bezorgd van EDR incasso, inzake een vordering van oxxio. Leuke gezellige brief moet ik zeggen.

De brief was op mijn voorletters en achternaam. Was in eerste instantie bezorgd aan de overzijde van mijn ouders. Op het adres van een kleuterdagverblijf. Schijnbaar was de postbezorger zo slim om zelf maar te beslissen dat die brief nadat die was teruggestuurd bij mijn ouders terecht moest komen. Die hebben vervolgens mij hiervoor maar gebeld, aangezien mijn voorletters er op stond.

Of ik maar even ruim 4600 euro wilde overmaken, inzake een vordering van oxxio. Waarschijnlijk zitten ze aan het eind van de verjaringstermijn, want ze hebben het in de brief over dat deze brief dat ze zich beroepen op stuiting.

Lijkt me dan ook wel handig dat ze dan de brief naar de juiste persoon sturen, want anders kunnen ze zich beroepen wat ze willen, maar als zij de brief niet naar de schuldige sturen, wordt er helemaal niet gestuit.

Het mooie is nog dat zowel mijn ouders als ik nog nooit een contract hebben gehad met oxxio.

Bob Schurkjens

Re: Oxxio en EDR incasso

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Stuitend! :shock:

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

Ja, nou en?
Misschien ff een belletje plegen?

berndv

Bob Schurkjens schreef:Stuitend! :shock:
:lol:

berndv

hawkwind schreef:Ja, nou en?
Misschien ff een belletje plegen?
Wilde het komische verhaal hier delen, volgens de gedragsregels mag dat, hoop van jou ook? :lol:

Wat ik moet doen is mij wel bekend, loop al wat langer mee op dit forum. Wil hiermee aangeven hoe creatief incassobureau's zijn om hun vordering door te zetten. Een claim naar een particulier, naar een willekeurig bedrijfsadres sturen, vervolgens is er dan een overijverige postbode die dan denkt, hey, die naam die ken ik, die woont daar aan de overkant.

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Berndv,

Wat vervelend dat er onterecht zo een brief bij u terecht is gekomen.

Ik zou graag willen uitzoeken wat er precies mis is gegaan en er voor zorgen dat er niet meer brieven uw kant uit gaan. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn om alle gegevens te e-mailen naar [email protected]?

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Michaël
Oxxio Nederland bv

Gesloten