Doodziek word ik van Oxxio energie. Vanaf begin 2005 ben ik al met 10 tallen brieven, e-mails telefoontjes bezig om m'n eindafrekening van 2003 t/m 2004 te krijgen. Nu eindelijk op 24 Februari (na 2 jaar) heb ik hem gekregen. De door mij teveel betaalde 231,92 euro is nog niet terug betaald. Op 'n vraag van mij waar dat geld blijf kreeg ik als antwoord dat het wel is verwerkt maar soms wat vertraging kan oplopen.
Nooit geen Oxxio meer. In de mooie TV reklame moeten de mensen beslist niet intrappen. Zij verplichten je het maandelijkse voorschotbedrag door hen te laten incasseren en laten je op het teveel door hen geinde bedrag nu al meer dan 2 jaar te laten wachten. Ik moet me op daze site netjes gedragen, maar Oxxio verdient het geen enkele klant meer binnen te krijgen. Heel veel dank voor uw aandacht van deze gefrustreerde en bestolen EX OXXIO klant
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio energie
Re: Oxxio energie
Ik heb verleden week ook mijn eindafrekening van Oxxio ontvangen. Maar ook ik denk erover om gewoon terug te gaan naar Essent. Ja, het zijn allemaal laaielichters, ik weet het, maar Oxxio komt wel heel erg onprofessioneel over.