LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OXXIO Hel

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
stari

OXXIO Hel

Ongelezen bericht door stari »

:twisted: Na diverse verkeerde jaarafrekeningen en boete's. Een telefoontje in augustus. Sorry! Bloemen en u krijgt 50 euro terug.
Bloemen ontvangen verder niets. In november een aanmaning over een nieuwe afrekening (nu de juiste) van augustus 2008. Niets ontvangen.
Oke sturen we u nabetalen 73,50 euro Waar is mijn 50 euro terug. Die hebben we op een oude (vervallen) rekening gestort. Dus toch maar even betalen. Inmiddels intrum justitia op mijn hielen en 22 emails verder. Klant worden bij Oxxio denk nog maar eens goed na! :idea:

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Re: OXXIO Hel

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Geachte Stari,

Enige tijd geleden hebben wij getracht gehoor te geven aan uw klacht, helaas hebben wij nog niets van u vernomen. Wij willen u nogmaals in de gelegenheid stellen om contact op te nemen met Oxxio via [email protected]. Ik wil u verzoeken om uw naam, klantnummer en telefoonnummer toe te sturen. Ik zal dan direct contact met u opnemen en samen met u tot een oplossing proberen te komen.

Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen.

Met vriendelijke groet,

De Oxxio Medewerker

Gesloten