LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio, hoe krijg ik mijn geld terug??
Oxxio, hoe krijg ik mijn geld terug??
Ik heb een jaar lang door een automatische incasso dubbel gas betaald zowel aan Nuon als aan Oxxio. Oxxio heeft onrechtmatig ook Gas van mijn rekening geschreven. Ik heb ongeveer 1200 euro van hen tegoed. Ben al maanden lang bezig om dit geld terug te krijgen. Dit lukt maar niet. Help. Wat kan ik doen?
-
Re: Oxxio, hoe krijg ik mijn geld terug??
Een jaar lang elke maand 100 Euro betaald en niets gemerkt ?
Vraag aan Oxxio een door u ondertekende overeenkomst. Als ze onterecht hebben geincasseerd hebben ze deze overeenkomst niet.
Stuur Oxxio een aangetekende brief en verzoek ze binnen een week het geld terug te storten. Dreig in deze brief met het indienen van een klacht bij de geschillencommissie Energie en Water.
Als Oxxio niet binnen een week op deze brief reageerd, dien dan een klacht in bij de geschillencommissie.
Heeft u elektricteit van Oxxio? Zo snel mogelijk wegwezen daar. Het zijn een stel oplichters.
Vraag aan Oxxio een door u ondertekende overeenkomst. Als ze onterecht hebben geincasseerd hebben ze deze overeenkomst niet.
Stuur Oxxio een aangetekende brief en verzoek ze binnen een week het geld terug te storten. Dreig in deze brief met het indienen van een klacht bij de geschillencommissie Energie en Water.
Als Oxxio niet binnen een week op deze brief reageerd, dien dan een klacht in bij de geschillencommissie.
Heeft u elektricteit van Oxxio? Zo snel mogelijk wegwezen daar. Het zijn een stel oplichters.