| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio Jaarafrekening
-
poppetje1969
Oxxio Jaarafrekening
Ik vroeg me af of er meer mensen problemen hebben dit jaar met de afrekening,
zelf zou ik hem in feb krijgen,
Maar doordat ze een interne fout hebben gemaakt en mijn mnd bedrag op 700 hebben gezet moet het helemaal uitgezocht worden
Men zei u kunt de jaar afrekening pas half maart ontvangen?
Zelf ben ik een bewuste gebruiker en heb via de app alles in de gaten gehouden
dus ik weet zelf ongeveer wat ik zelfs terug moet krijgen van hun,
maar hun kunnen niet verklaren waarom mijn termijn bedrag zo hoog staat/is gezet.
zelf heb ik een normaal gezin en lever zelfs terug met zonnepanelen..ik snap niet dat hun mij niks kunnen vertellen klantenservice niet en zelfs de floormanager wist het niet,heb ik een fout gemaakt om bij oxxio te gaan?? Want dit slaat nergens op me mnd termijn met 450 per mnd omhoog??
zelf zou ik hem in feb krijgen,
Maar doordat ze een interne fout hebben gemaakt en mijn mnd bedrag op 700 hebben gezet moet het helemaal uitgezocht worden
Men zei u kunt de jaar afrekening pas half maart ontvangen?
Zelf ben ik een bewuste gebruiker en heb via de app alles in de gaten gehouden
dus ik weet zelf ongeveer wat ik zelfs terug moet krijgen van hun,
maar hun kunnen niet verklaren waarom mijn termijn bedrag zo hoog staat/is gezet.
zelf heb ik een normaal gezin en lever zelfs terug met zonnepanelen..ik snap niet dat hun mij niks kunnen vertellen klantenservice niet en zelfs de floormanager wist het niet,heb ik een fout gemaakt om bij oxxio te gaan?? Want dit slaat nergens op me mnd termijn met 450 per mnd omhoog??
Re: Oxxio Jaarafrekening
Zet even Oxxio in de zoekopdracht van dit forum, en u weet genoeg......poppetje1969 schreef:.....heb ik een fout gemaakt om bij oxxio te gaan?......
heb je toevallig een "cadeau" gekregen bij je oxxio abbo?
dat geintje proberen ze namelijk vaak (bij mij ook) komen met een hele lage prijs maar zodra je zegt OOK het cadeau te willen word die prijs opeens VEEL hoger.
Oxxio is ook al eens op den vingers getikt dacht ik om deze verkoop methode.
Als je meterstanden kloppen is er maar 1 ding te doen, betaal de rekening en stap over naar een goedkope leverancier.
dat geintje proberen ze namelijk vaak (bij mij ook) komen met een hele lage prijs maar zodra je zegt OOK het cadeau te willen word die prijs opeens VEEL hoger.
Oxxio is ook al eens op den vingers getikt dacht ik om deze verkoop methode.
Als je meterstanden kloppen is er maar 1 ding te doen, betaal de rekening en stap over naar een goedkope leverancier.
-
Bob Schurkjens
U kunt terecht bij de www.sgc.nl
Bij een energieboer bent u klant, geen lid.
-
poppetje1969
Danku ik zal is kijken!Bob Schurkjens schreef:U kunt terecht bij de http://www.sgc.nl
Het is toch makkelijk terug te rekenen als je je meterstanden hebt genoteerd?
Gewoon je verbruik maal je kosten voor verbruik.
maar om je alvast een handje te helpen het "cadeau" heb je niet gekregen je prijs is hoger wanneer je een cadeau neemt
maar om je alvast een handje te helpen het "cadeau" heb je niet gekregen je prijs is hoger wanneer je een cadeau neemt
-
poppetje1969
Dat zal ik is doen ben bij bijna 0 stand begonnen,HADES2001 schreef:Het is toch makkelijk terug te rekenen als je je meterstanden hebt genoteerd?
dus dat moet niet moeilijk zijn,maar normaal zou het netjes moeten verlopen met een slimme meter.
Maar ja ik wacht verder wel af,komt er geen goede oplossing dan kijk ik bij essent dan misschien een boete erbij,het zij zo
ben zelf naar het Nuon die bood mij bij overstap aan de overstapboete te vergoeden, essent en nuon zijn verder prima bedrijven, is ook iets om te overwegen.poppetje1969 schreef:Dat zal ik is doen ben bij bijna 0 stand begonnen,HADES2001 schreef:Het is toch makkelijk terug te rekenen als je je meterstanden hebt genoteerd?
dus dat moet niet moeilijk zijn,maar normaal zou het netjes moeten verlopen met een slimme meter.
Maar ja ik wacht verder wel af,komt er geen goede oplossing dan kijk ik bij essent dan misschien een boete erbij,het zij zo
(mischien heeft essent ook wel een overstap aanbod)
-
poppetje1969
dat ga ik ook zeker doen ik hoor immers niks van me klacht,HADES2001 schreef:ben zelf naar het Nuon die bood mij bij overstap aan de overstapboete te vergoeden, essent en nuon zijn verder prima bedrijven, is ook iets om te overwegen.poppetje1969 schreef:Dat zal ik is doen ben bij bijna 0 stand begonnen,HADES2001 schreef:Het is toch makkelijk terug te rekenen als je je meterstanden hebt genoteerd?
(mischien heeft essent ook wel een overstap aanbod)
terwijl netwerkbeeheerder enexis zegt dat men het gewoon moeten kunne onderbouwen die vindt het zelf vreemd dat hun niks kunne zeggen!
Maar ga zeker kijken naar een overstap
-
klaziena1958
Ja ik heb het zelfde ik zou meer als 1300 euro krijgen maar dan zeggen ze iedere keer weer wat anders ik heb ze heel vaak gebelt en dan zeggen ze u krijgt het op 6 februari 2016 op u rekening nog niks ontvangen later belde ik ze weer en dan zeggen ze ja we moeten kijken of het wel klopt met deze eind afrekening ik betaalde iedere maand 247,90 aan hun want dat hadden hun uit gerekend voor een persoon is dat echt wel veel om op te hoesten.en later zeggen ze je krijgt het in maar voor de 23 ste maart op je rekening maar volgens mijn is dat gewoon een leugen want ze houden je echt aan het lijntje.
ik ben daarover niet te spreken