LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] >>>>Oxxio never nooit aan beginnen.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Rakkerik

>>>>Oxxio never nooit aan beginnen.

Ongelezen bericht door Rakkerik »

Vandaag viel er thank god de eindafrekening van OXXIO op de mat, we hebben voor een andere leverancier gekozen, maar goed.....we moeten terug krijgen..Dat is 1 ding wat voor mij dus zeker was....(Was jah)
Of we Nog een beetje bij willen betalen A.U.B
Nou dat klopt dus van geen kant.
We hebben al het een en ander te stellen gehad met dit %#^^%$^&T* bedrijf, waar ze het woord service niet kennen.

Het zit nl. zo......
We zijn in november 2010 verhuist naar een gloednieuw nieuwbouwappartement, in de oude woning kreeg ik zo'n gladjakker van OXXIO aan de deur waar ik dus finaal in ben getrapt. We hadden daar alleen elektra nodig dus toen heb ik nooit gas aangevraagd.
Dit heeft toen nog heel wat voeten in de aarde gehad maar das een ander verhaal, ik heb van deze kwestie helaas de juiste papieren niet meer in huis anders had ik OXXIO te pakken voor valsheid in geschrifte.

Maar we wonen nu dus in een zeer energiezuinige woning, om ons heen ingesloten door andere appartementen, goed geisoleerd, we koken niet op gas en de verwarming staat al vanaf maart tot nu niet aan. Dat is gewoon niet nodig!!!!
Aan de nieuwe leverancier heb ik de meterstand van gas doorgegeven op 756 en ik heb hier een bevestiging van in de MAIL (Gelukkig) Krijg ik nu dus die brief van OXXIO met een geschat/herleid verbruik van 1150,17 (??????) Sorry hoor maar een maand geleden stond de meter nog op 756 , toevallig gisteren eens even gekeken en het opgeschreven en toen stond deze op 783....(Ik kan er een foto van maken , en dat doe ik dus ook)..Dit heb ik doorgegeven. Dus hoe komen ze in hemelsnaam op 1150..Ik zie nu al dat ze ons weer in de **** gaan nemen en dat ze maar WEER kunnen doen en laten wat ze willen.

Het fijnste is natuurlijk dat je zo'n brief opent als ze niet meer te bereiken zijn voor degewone werkende mens... Dus schrijf ik hier maar even van me af. Ik laat het er niet bij zitten, dus zal morgen bellen, :evil: :twisted: ik wil gewoon mijn geld terug.....stelletje D....ven.

gr Rachel uit Haarlem
Laatst gewijzigd door Rakkerik op 17 nov 2011 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: >>>>Oxxio never nooit aan beginnen.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Rakkerik

Of dit bedrijf een "stelletje dieven" zijn (zoals jij schrijft), kan ik niet beoordelen. Gezien de veelvuldige berichten, is er wel opvallend vaak stront aan de knikker als klanten bij hen vertrekken en (meestal na heel lang wachten) de eindafrekening krijgen.

Maxiem.

Gesloten