Wat een sukkels ik heb geen stroom maar gas van hun gehad, godzijdank ben ik daar 1 februari daar van af.
Nu melken ze over 7.99 euro en meteen een incasso buro, lekker dreigend zo!!!
Zie onder wat ik per mail kreeg.
Wij hebben uw e-mail ontvangen.Graag informeren wij u dat wij stroom geleverd hebben tot en met 01-02-2006.
Uw betaling hebben wij inderdaad ontvangen. Het bedrag dat u heeft overgemaakt staat in ons systeem en is verrekend met de oudste openstaande post. Daarnaast staat er echter nog een restbedrag open die u direct dient te betalen. Wij verzoeken u vriendelijk om het bedrag van ? 7,99 aan ons over te maken op 65.45.57.942 onder vermelding van uw klantnummer.
Graag informeren wij u dat onze incassoprocedure als volgt gaat:
Uw voorschotbedrag wordt maandelijks geﮣasseerd door Oxxio. Wanneer deze incasso niet slaagt, ontvangt u na 10 dagen een betalingsherinnering. Hierin verzoeken wij u om het betreffende bedrag binnen 5 werkdagen aan ons over te maken.
Wanneer wij het betreffende bedrag niet binnen 5 werkdagen hebben ontvangen, ontvangt u een aanmaning over hetzelfde bedrag. Helaas moeten wij hier wel extra kosten voor in rekening brengen van ? 10,-. Deze eerste aanmaning wordt verstuurd door Intrum Justitia.
Neemt u contact op met ons incassobureau zodra u bericht van hen heeft ontvangen, middels het telefoonnummer 070-4528831.
Wij willen u erop attenderen dat u in het vervolg via de website www.oxxio.nl een bericht aan ons kunt sturen. Het door u gebruikte e-mailadres is niet meer in gebruik. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 uur tot 18:00 uur op het telefoonnummer: 0900-5566777 (15ct. per minuut).
Met vriendelijke groet,
Oxxio klantenservice
Oxxio Nederland bv
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OXXIO-sukkels....
Re: OXXIO-sukkels....
Je komt er nog genadig van af.
Banzai.
Banzai.
-
Ik heb kennis genomen van Uw versie.
Tien dagen is geen betalingstermijn en met een derde kunt U pas te maken krijgen nadat de schuldeiser U een aanmaning heeft verstuurd.
Een incassobureau mag U niet aanmanen!
Ik neem deze kwestie hoog op en doe er iets.
Tien dagen is geen betalingstermijn en met een derde kunt U pas te maken krijgen nadat de schuldeiser U een aanmaning heeft verstuurd.
Een incassobureau mag U niet aanmanen!
Ik neem deze kwestie hoog op en doe er iets.
Wat gaat U voor mij doen als ikvragen mag.
Ben ook benieuwd. Oxxio is zolang ze bestaan al een drama, maar je kunt het ze niet eens kwalijk nemen. Een beginnend bedrijf een stelletje analfabeten en gaan!!!!!!!!!!. De mogelijkheid tot deze constructie is te danken aan ene Brinkhorst en cornuiten. Van welke partij is deze zak ook alweer????