| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] oxxio
oxxio
ik was klant bij oxxio door een achterstand in betaling werd het contract ontbonden, ik kreeg een brief van enexis dat het contract werd opgezegd en niet eens door oxxio zelf. de achterstand betaald en mij vervolgens weer aangemeld als nieuwe klant. dit op 25 maart gezegd dat er spoed bij moest omdat ze mij anders gingen afsluiten. ik moest akkoord gaan met een waarborg van 400 euro dat heb ik gedaan en ik zou een mail krijgen met daarin een link voor de betaling. die heb ik vervolgens niet gekregen, gebeld met oxxio die gaven aan dat er een stroom storing was geweest en dat ik de mail nog zou krijgen. nou niet dus. vervolgens stond enexis vorige week voor mijn deur om mij af te sluiten omdat ik geen contract had, vervolgens bellen met oxxio, er was wat fout gegaan de mail was nooit verstuurd en ze bevestigde dan ook dat de fout bij hun lag. dit had ze ook uitgelegt aan de man van enexis. vervolgens weer opnieuw aangemeld, volgende dag weer bellen was weer iets niet goed gegaan, het bleek dat ik nog een maand bedrag had open staan waar ik niks vanaf wist die vervolgens gelijk toen ik hun aan de telefoon had overgemaakt. toen weer opnieuw aangemeld met mvr nu gaat het helemaal goed komen. vrijdags weer gebeld was weer niet goed gegaan weer opnieuw aangemeld volgende dag kreeg ik de mail gelijk betaald. maar te laat ik ben dus nu afgesloten en moet nu om weer opnieuw te worden aan gesloten meer dan 1200 euro betalen. gebeld met oxxio die zeggen het is niet onze schuld dat u bent afgesloten. en nu zit ik met de problemen bedankt oxxio
Re: oxxio
Heb je mooi zelf veroorzaakt. Moet je je rekeningen maar betalen.Babs7342 schreef:ik was klant bij oxxio door een achterstand in betaling werd het contract ontbonden, ik kreeg een brief van enexis dat het contract werd opgezegd en niet eens door oxxio zelf. de achterstand betaald en mij vervolgens weer aangemeld als nieuwe klant. dit op 25 maart gezegd dat er spoed bij moest omdat ze mij anders gingen afsluiten. ik moest akkoord gaan met een waarborg van 400 euro dat heb ik gedaan en ik zou een mail krijgen met daarin een link voor de betaling. die heb ik vervolgens niet gekregen, gebeld met oxxio die gaven aan dat er een stroom storing was geweest en dat ik de mail nog zou krijgen. nou niet dus. vervolgens stond enexis vorige week voor mijn deur om mij af te sluiten omdat ik geen contract had, vervolgens bellen met oxxio, er was wat fout gegaan de mail was nooit verstuurd en ze bevestigde dan ook dat de fout bij hun lag. dit had ze ook uitgelegt aan de man van enexis. vervolgens weer opnieuw aangemeld, volgende dag weer bellen was weer iets niet goed gegaan, het bleek dat ik nog een maand bedrag had open staan waar ik niks vanaf wist die vervolgens gelijk toen ik hun aan de telefoon had overgemaakt. toen weer opnieuw aangemeld met mvr nu gaat het helemaal goed komen. vrijdags weer gebeld was weer niet goed gegaan weer opnieuw aangemeld volgende dag kreeg ik de mail gelijk betaald. maar te laat ik ben dus nu afgesloten en moet nu om weer opnieuw te worden aan gesloten meer dan 1200 euro betalen. gebeld met oxxio die zeggen het is niet onze schuld dat u bent afgesloten. en nu zit ik met de problemen bedankt oxxio
Re: oxxio
Viel mij ook op, maar mensen met een hele foute wanbetalersmentaliteit en foute prioriteiten bestaan nou eenmaal. Vaak worden die dan achteraf boos en geven ze de bedrijven die ze duperen de schuld. Zo ook in dit geval, terwijl ze het zelf bewust veroorzaken.vogels schreef:Waar ik me dan wel over verbaas, is dat bij dreiging met afsluiting, topicstarter ineens wel in staat is om honderden euro's op te hoesten.