Weet het ook niet meer, valt weer een rekening in de brievenbus van maar liefst 196 euro's, met niet betaalde facturen van april 2005 en nog een aantal vreemde zaken.
Mijn vrouw heeft bij een telefonische benadering van durion een aantal jaren geleden voor groene stroom getekend. Ik krijg alleen maar herinneringen van hun en geen facturen. Ik kan dus nu ook door de bomen het bos niet meer zien.
Hoe kan ik dit contract met Oxxio opzeggen??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio!!
-
Re: Oxxio!!
Door een andere leverancier te benaderen en te verzoeken de levering over te nemen maar vraag niet welke, overal is wel iets mis mee.
Chanmaster
Chanmaster
Beste is terug te gaan naar oude levernacier.
Ik heb bij oxxio gezetten,nu bij nuon. Kreeg een hoop geld terug van nuon. Bij oxxio moest ik steeds bij betalen omdat ze je veel te laag inschatten.
Ik heb bij oxxio gezetten,nu bij nuon. Kreeg een hoop geld terug van nuon. Bij oxxio moest ik steeds bij betalen omdat ze je veel te laag inschatten.
hebben julie al eens geprobeerd om met deze mensen contact te krijgen,
het is niet te doen.....
na ong. 3 min aan de telefoon gehangen te hebben wordt je verzocht het nog eens te proberen........ inmiddels 5 x per uur geprobeerd maar nog steeds geen gehoor.
het is niet te doen.....
na ong. 3 min aan de telefoon gehangen te hebben wordt je verzocht het nog eens te proberen........ inmiddels 5 x per uur geprobeerd maar nog steeds geen gehoor.
-
Het product der opsplitsing.
Dit is nu het resultaat van de opsplitsing van diensten.
Een apparte nota voor kabeldiensten, gas, warmte, elektra, netwerkkosten etc. etc.
Afschuwelijk
Dit is nu het resultaat van de opsplitsing van diensten.
Een apparte nota voor kabeldiensten, gas, warmte, elektra, netwerkkosten etc. etc.
Afschuwelijk