LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OXXIO

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
WatMoetIkNu

OXXIO

Ongelezen bericht door WatMoetIkNu »

Goedenavond,

ik heb problemen met oxxio. Het volgende is aan de hand:
(het gaat om een recreatiewoning op een recreatiepark.)

Mij werd telefonisch gevraagd of ik klant wilde worden van oxxio, goedkoper blablabla. Nou dacht ik in mijn onwetenheid "het zullen vast eerlijke mensen zijn, en ze zullen vast niet tegen mij liegen om iets te verkopen...." niets bleek minder waar.
De maandafrekening voor gas werd 40,- duurder, en ik kreeg ineens ook een stroomafrekening(dit betaal ik altijd via de parkeigenaar, hij heeft een grote aansluiting). De stroomrekening bedroeg 600+ euro!!
Dus ik vervolgens dit proberen uit te leggen, maar ik kreeg dagenlang niemand te pakken van oxxio. Vervolgens heb ik mijn oude leverancier weer gebeld, of alles teruggezet kon worden. Dat kon, en zo gezegd zo gedaan.

Nu werd ik kort geleden weer door oxxio gebeld met het verhaal dat er nog 1700 euro gas/stroom openstaat voor 2 maanden(IN EEN WONING VAN 66 m^2!!!)
ik heb mijn verhaal gedaan, en ik had verrasend genoeg op dat moment iemand MET hersens aan de telefoon(dacht ik). Hij begreep de situatie, en zou ervoor zorgen dat het op de eindafrekening gecorrigeerd wordt.

Krijg ik vandaag een telefoontje van interim justitia(incassobureau) met het verzoek binnen 10 dagen 1700,- euro over te maken en dat ik anders een deurwaarder aan de deur krijg. Ook hier heb ik weer geduldig de situatie uitgelegd, en deze mevrouw begreep het volgens mij nog ook. Zij zou een melding maken naar oxxio met mijn verhaal.

Nu ben ik het spuugzat, oxxio maakt beloftes maar komt deze niet na! wat kan ik nu als beste doen? is er ook een kantoor van oxxio waar ik langs kan gaan om dit voor eens en altijd uit te leggen? of weet iemand een plek binnen het oxxio-bedrijf waar mensen zitten met een IQ wat hoger is dan dat van een stoelpoot?

Groeten,

Wim

AGGB

Re: OXXIO

Ongelezen bericht door AGGB »

Probeer vannacht lekker te slapen, want ik vermoed dat morgen zich hier deoxxiomedewerker aandient van de Special Attention Desk en dan wordt het probleem opgelost.
Heel goed dat u op dit forum gepost heeft. Het is de enige manier om van Pinoxxio aftekomen.Zie in het kort (maar ook elders) mijn ervaring met Foxxio bij Oxxio Ellende http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 51&t=70650
Dus welterusten, want morgen dient zich hier de aartsengel-damage controler van Toxxio aan en als een witte tornado wordt dan de oxxioderrie opgedweild door iemand die doet wat hij zegt. Nog 1 nachtje slapen.

vronie

Ongelezen bericht door vronie »

Hoi Wim,

Heb je iets aan deze link.

https://www.oxxio.nl/Over-Oxxio/Wie-is- ... schrijving.
Ik wil ook mijn contract in 2010 opzeggen, maar ik hou mij hart vast.
Nu ik je ervaring heb gelezen.

Sterkte Vronie

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat u bij Oxxio aangemeld bent geworden voor de hoofdaansluiting van het totale recreatiepark. Getuige de stroomafrekening die u hebt ontvangen terwijl u deze kostenpost aan de parkhouder betaalt, dus geen levering nodig hebt op uw naam.
U kunt het nagaan door goed te kijken voor welk adres EN recreatiewoning u aangemeld was bij Oxxio. Neem desnoods contact op met de netbeheerder.
Ook kunt u contact met de recreatieterreinbeheerder opnemen en hem eens vragen of hij misschien een schrijven heft ontvangen van een afmelding inzake elektra. Mocht hij het niet (meer) weten is het handig wanneer de beheerder met zijn leverancier contact zoekt en goed laat controleren of hij nog wel een actief elektra contract heeft.

Ik denk als dit uitgezocht is er al veel op zijn plek gaat vallen.
En oja, serienummers van gas en elektra meter doet ook wonderen.

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste WatMoetIkNu,

Uw forumbericht van 3 november jl. maakt duidelijk dat u het niet eens bent met aan u gerichte facturen voor de levering van energie. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Medewerker van Oxxio

WatMoetIkNu

Ongelezen bericht door WatMoetIkNu »

De klacht is voor zover ik het kan zien goed afgehandeld. ik betaalde inderdaad stroom voor het hele recreatiepark. dit is nu teruggezet. Ook is het verzoek bij interrim justitia stopgezet.

super dat ik zo snel geholpen werd! :) Jammer dat dit niet via de "normale" klantenservice lukte. :(

Gesloten