LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
agnesnico

oxxio

Ongelezen bericht door agnesnico »

Hallo
2 1/2 jaar geleden overgestapt naar oxxio, leuke aanbieding 750 kw gratis,
vorig jaar kreeg ik een afrelkening waar die 750 kw niet opstond, was een afrekening van 1 1/2 jaar. Heb gebeld en hij zei dat wordt volgend jaar berekend, u moet eerst 2 jaar klant zijn. Dit jaar een afrekening, maar je raad het al geen 750 kw eraf. Weer gebeld, en nu zegt zei ,je moet een voucher hebben gehad en die opsturen. Ja dat zegt ze nu na 2 1/2 jaar. Die heb ik dus nooit gehad. Ik zeg,, je kunt toch nagaan wat voor abb ik heb afgesloten en dan zie je het er zo opstaan, nou zij gekeken en het stond er niet op,(was te verwachten). Ze zegt je had je contract beter moeten lezen. Dus ik zeg, jullie nemen toch al jullie gesprekken op, luister het dan maar af. Nee heb ik niets mee te maken, U krijgt het niet, zegt zei. Ik vind dat schandalig, Ze adverteerden toen met deze aan bieding, dus dan moeten ze het ook geven. Ik heb tig keer gebeld maar krijg het niet.
Ik wil met deze boodschap iedereen waarschuwen die nu een contract afsluit met al die kortingen bij OXXIO, Lees het goed door, want voor dat je het weet krijg je niet wat ze zeggen. Ik Stap nu over naar andere maatschappij, die betaald mijn boete, heb het helemaal gehad met hun. Dit was natuurlijk niet het enigste, maar alles bij elkaar, uitgemaakt worden voor dom (contract doorlezen)
en rekeningen die niet kloppen . Ik heb het gehad met ze.

deoxxiomedewerker
Contacteer:

Re: oxxio

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste agnesnico,

Uw forumbericht van 18 maart jl. maakt duidelijk dat u problemen heeft met Oxxio. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabiënne
De Oxxiomedewerker

Gesloten