LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijsvergelijking cogas en eneco groene stroom.
Prijsvergelijking cogas en eneco groene stroom.
Er word gezegd dat cogas altijd een eurocent goedkoper is als de andere groene stroom aanbieders.Nou heb ik het vergeleken met mijn buurman die eneco groene stroom heeft. Hij betaald per kwh 13,83 cent incl .transsport etc .Ik heb groene stroom van cogas ik betaal per kwh 14,48 cent.Maar ik krijg ookwel nog die 1 cent korting .Dus betaal nou nog 13,48 cent per kwh .Vorig jaar werd er nog 13,83 cent betaald en dan kreeg je die 1 cent korting ,nu is er al een verhoging geweest en volgend jaar is de korting helemaal weg.Maar daar komt nog bij dat je per jaar 12 voorschotten betaald terwijl er in de jaarafrekening gewoon van 11 voorschotten word uit gegaan dus moet je bij betalen terwijl je terug moet krijgen zo werkt cogas van united consumers .Dit is mijn laatste jaar bij cogas ik ga weer terug naar eneco want dit schiet niet echt op.Zijn er mensen die dit ook is overkomen. 12 betalen 11 krijgen.
Re: Prijsvergelijking cogas en eneco groene stroom.
U hebt waarschijnlijk een contract gesloten met Cogas via die gasten van United Costumers. Zij beweren het goedkoopst van Nederland te zijn. Dat zijn ze helemaal niet. Bedrijven als energiebedrijf.com, greenchoice en evolta zijn veel goedkoper.