LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rekening twinner zonder klant te zijn

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ricmar

rekening twinner zonder klant te zijn

Ongelezen bericht door ricmar »

Dit bericht plaats ik voor een collega in de hoop reacties te ontvangen waar we iets mee kunnen.
Een collega woont als eerste eigenaar in een koopwoning in assen.Plots komt daar een rekening van Twinner.
Echter mijn collega heeft geen twinner aansluiting en is ook geen twinner klant, ook nooit geweest.
Toch blijft essent volhouden dat hijn klant is, alhoewel essent geen overeenkomst kan tonen, moet mijn collega betalen.
Intussen hebben de brieven van essent plaats gemaakt voor brieven vanhet incasso buro.
Nu is onze vraag wie herkent dit probleem en kan goede tips geven over hoe we hier mee aan moeten.
alvast bedenkt voor jullie reacties

Gast

Re: rekening twinner zonder klant te zijn

Ongelezen bericht door Gast »

Humor mooi de rechtszaak afwachtten en je onkosten claimen.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ze kunnen geen overeenkomst tonen en toch beweren ze dat je klant bent? Lijkt me simpel zat, lekker wachten op de rechtszaak en dan al je onkosten en overlast claimen.

Laat ze maar bewijzen dat zij in hun recht staan, dat zou dan onmogelijk moeten zijn.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

laathet maar aankomen op een rechtzaak, als zij beweren dat jij een klant bent en geen bewijs dat je een klant bent win je het ook nog en kun je de onkosten mooi verhalen.

Gesloten