LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RWE maakt eigenhandig switch...

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Franske2

RWE maakt eigenhandig switch...

Ongelezen bericht door Franske2 »

In jul 09 heb ik een huurpand overgenomen. Om al op voorhand geen problemen te hebben over de energie heb ik een andere leverancier genomen dan de vorige bewoner. Uiteraard gewoon op mijn eigen naam. Ong eind Aug krijg ik een vaag telefoontje van eigen nieuwe leverancier. Of ik niet tevreden was over hun etc. Na een paar dagen realiseer ik mij dat ze ook vroegen waarom ik geen klant meer was. Gebeld met de nieuwe leverancier en jawel RWE had eigenhandig geswitcht. Met RWE gebeld situatie uitgelegd. Nog een paar keer gebeld. Nee meneer helemaal terecht u had een vast contract bij ons waar u niet onderuit kon!!

Nu bleek de vorige bewoner zo'n contract te hebben. Weer div telefoontjes etc etc.
Ik heb via mijn telefoonrekening al 2 uur aan telefoontjes getraceerd.

Overgeschakeld op email verkeer dan heb je tenminste niet zo'n lange wachttijd.

Uiteindelijk geeft RWE toe fout te hebben gehandeld en eind nov was alles weer bij het oude. Ik heb ze aansprakelijk gesteld voor de schade a 1200 euro. Dan komt een berichtje terug waar je broek van afzakt.

"Betrokken aansluiting is destijds ten onrechte geswitcht door ons en dit is hersteld. Onze excuses hiervoor. Wij zijn echter niet in staat om in dergelijke gevallen tegemoet te komen aan hetgeen u stelt met betrekking tot aansprakelijkheid."

Bovendien moet ik maar aantonen dat ik schade heb geleden....
Laatst gewijzigd door Franske2 op 28 feb 2010 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Re: RWE maakt eigenhandig switch...

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb ze aanspraakelijk gesteld voor de schade a 1200 euro
Hoe kom jij aan een schadebedrag van 1200 euro dan?

Shine

Re: RWE maakt eigenhandig switch...

Ongelezen bericht door Shine »

Een schadebedrag van 1200,- euro willen? Voor die paar telefoontjes!
Kom nou toch zeg.
Waar haalt u dit exorbitante bedrag vandaan?

RWE geeft de fout toe en heeft deze fout vervolgens hersteld.

Gesloten