help wie kan mijn helpen zit met een probleem ik krijg net een brief van de rwe dat ze mijn gaan afsluiten als ik niet binnen 5 dagen betaal nu is het probleem ik heb geen rwe maar noun en ik heb me ook nooit aan gemeld bij de rwe en nu willen ze 6oo euro van me hebben
ze gaan cotact op nemen met mijn netbeheerde en dat is eneco kunnen ze me dan afsluiten als ik bij nuon zit en niet bij de rwe
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rwe
Re: rwe
Als rwe gaat informeren bij je netwerkbeheerder kan die precies aangeven wie jouw leverancier is.
Ook met betalingsbewijzen en leveringscontract zul je dit toch kunnen aantonen als rwe aan de deur komt om je af te sluiten?
Ik zou me geen zorgen maken.
Ook met betalingsbewijzen en leveringscontract zul je dit toch kunnen aantonen als rwe aan de deur komt om je af te sluiten?
Ik zou me geen zorgen maken.
Volgens mij kan alleen de netbeheerder evt aan de deur komen om je af te sluiten (als ze al komen, want ik denk dat dit pure bluf is van RWE!!), dus Eneco in dit geval. Op dat moment is het nog vroeg genoeg om ze even met Nuon contact op te laten nemen en te laten checken dat je daar klant bent.als rwe aan de deur komt om je af te sluiten?
-
ja ik ben lid bij nuon ik krijg iedere maand een rekenieng van ze
De netbeheerder (Eneco) kan zien bij wie je klant bent (Nuon dus) en zal waarschijnlijk niet eens reageren op een verzoek tot afsluiting van RWE.
Komen ze wel, dan meteen even de rekeningen van Nuon laten zien en ter plekke Nuon laten bellen.
Absoluut geen zorgen maken dus!!!!
Maar nogmaals: ik weet vrij zeker dat dit allemaal pure bluf is van RWE!
Die boeven maken wel rare bokkesprongen om aan geld te komen
Komen ze wel, dan meteen even de rekeningen van Nuon laten zien en ter plekke Nuon laten bellen.
Absoluut geen zorgen maken dus!!!!
Maar nogmaals: ik weet vrij zeker dat dit allemaal pure bluf is van RWE!
Die boeven maken wel rare bokkesprongen om aan geld te komen
-
dankje wel ik zal ze gelijk klaar leggen