ik krijg sinds januari Spook rekeningen
terwijl ik al 2 jaar geen klant meer bij hun ben. plus het feit dat ik op dat adres waar ze mijn de facturen sturen. ik daar al 2 en een half jaar niet meer woon. het gaat om aardige bedragen de eerste bedragen waren maar 10 euro maar toen werden het in eens 2 bedragen van 230 Euroen eentje van 239 Euro ik de boel gestorneerd maar de laatste facktuur willen zij mij niet terug betalen. ik heb ze gebeld en ze zegen doodleuk dat ik mij in december vorig jaar weer bij hun heb aangemeld via internet ik zeg dat dat niet het geval is. nou de medewerkster van de klantenservice zou het uit zoeken en die heeft mij terug gebeld. en gezecht dat alles in orde kwam maar dus mooi niet ik weer gebeld hoe het zit maar zij zeggen dat ik mij heb aangemeld. maar dat is niet zo het kwam er op neer dat ik maar moest bewijzen dat ik mij niet bij hun hebt aangemeld. tja laten zij maar met bewijzen komen ik ga mogen weer bellen waar neer mijn onterechte afschrijvingen weer terug geboek krijg. is die niet een vorm van oplichting. mijn broer zecht ze kunnen je niks maken want je hebt nergens voor getekent.
want ik snap niet hoe ze aan die maand bedragen komen voor aleen electra er zit zeker een wiet plantage op dat adres. eigelijk moet ik zeggen sluit de boel maar af op dat adres dat word dan lachen. dan maken ze een beste blunder . sluiten ze bij de verkeerde de stroom af. word vervolgt
groetjes Peter Van Der Meijde
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spook rekeningen van Unitedconsummer stroom
Re: Spook rekeningen van Unitedconsummer stroom
Mja laat ze het maar aantonen dat je je aangemeld hebt met bewijsstukken. Ik zou mijn geld terug gaan eisen. Lukt het zo niet dan stuur er maar een incasso-bureau heen.
Tipje: Ik vond het moeilijk leesbaar wat je getypt heb.
Tipje: Ik vond het moeilijk leesbaar wat je getypt heb.