Hallo mensen, ik woon in een koopflat en heb stadsverwarming van Eneco (voorheen Remu).
Dit werkt met zogeheten verdampingsmeters en daar klopt geen hout van!!!
Ik weet NU zeker dat ik besodemieterd word, omdat ik deze winter met een Zibro kachel gestookt heb, en dus GEEN radiator aan heb gehad, maar toch zijn ALLE meters gedaald, ook van mijn slaapkamer waar altijd het raam open staat, ongeacht als het vriest!
Nu wil ik dus mijn radiatoren laten verzegelen, en dus GEEN rekening meer voor stadsverwarming, maar dat "kan niet" volgens Eneco.....
Wie weet welke weg ik moet bewandelen om dit hardnekkige volk aan hun verstand te prutsen dat ik het gewoon niet meer WIL ( in mijn koopflat)!!
Wie heeft dit ook bij de hand gehad? en wie heeft ook zijn radiatoren laten verzegelen???
Graag reacties
Groeten Hans
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stadsverwarming in Utrecht van Eneco
Re: Stadsverwarming in Utrecht van Eneco
heeft u nog vloeistof verdampingsmeters?Ik weet NU zeker dat ik besodemieterd word, omdat ik deze winter met een Zibro kachel gestookt heb, en dus GEEN radiator aan heb gehad
zo ja dan klopt het dat deze gebruik registeren omdat deze werkt via verdamping (lees als verwarmde omgegeving)
u stookt n.m met u eigen kachel.
heeft een digitale verdampings meter dan mag u geen of nauwlijks verbruik hebben omdat deze het temperatuur verschil meet op de radiator en omgevingslucht
aangezien u niet stookt met de radiatoren zijn deze kouder dan de omgeving en zult u dus geverbruik hebben