LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stapelgek wordt ik van ENECO!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
haverkoop

Stapelgek wordt ik van ENECO!

Ongelezen bericht door haverkoop »

Wat een sukkels daar, zeg.

Ik ben in ALLE staten!

Na de eindafrekening blijkt ik een termijn teveel te hebben betaald. Die wordt teruggestort. Dat is dus geregeld.

Na ontvangst van de eindafrekening krijg heb ik nog recht op 87 euro. Op de een of andere manier, vraag niet waarvandaan het komt, kriijgen zij nog 62 euro. Na de gewoonlijk bedreiging (aanmaning) maak ik die 62 euro over.

Nu blijkt dat men die 62 euro ook al verrekent heeft met die teruggave van 87 euro van die eindafrekening Dus heb ik twee keer die 62 euro betaald. Dus ik krijg nog geld van ze terug.

87 euro tegoed
62 euro betalen
62 euro ingehouden door ENECO op die 87 euro hierboven

Dus krijg ik nog 62 euro plus 87-62 euro is 25 euro totaal dus 87 euro. En dat snappen ze maar niet.

Daar ben ik nu al twee weken met ze over aan het mailen om 87 euro. En dan zat er hier nog eentje te vertellen dat de DE beste administraie hebben!:D

In 2004 hebben ze me ook al een oor aangenaaid en dat gaat nu niet gebeuren. Desnoods vecht ik het voor de rechter met ze uit!

Chanmaster

Re: Stapelgek wordt ik van ENECO!

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beste Haverkoop.

Je moet de reguliere maandafrekening niet vergelijekn met de eind of jaarafrekening.
De eind of jaarafrekening voorziet namelijk in voorschotbedragen waarvoor nota's zijn uitgegeven. De uitgegeven nota's zijn in de eindafrekening verwerkt. U bent de betaling der voorschotten alsnog verschuldigd.

Chanmaster

haverkoop

Ga weg jij joh. Ik heb het helemaal niet over de reguliere maandtermijnen. Jij was toch diegene die schreef dat ENECO de beste adminstratie heb. My ass ze hebben de slechte! Jij hielp toch mensen die schulden hebben. Jij helpt alleen de ENECO en die mensen help je de sloot in!

Chanmaster laat me niet lachen!

Dus blijf weg uit mijn threads!

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

dat is duidelijk geen fan van chanmaster

haverkoop

Nee ik ben ook geen fan van iemand in dit geval "Chamaster" die beweert in de schuldhulpverlening te zitten, en dan ook nog beweert dat ENECO
De "geweldigste" administratie heeft terwijl hier waarschijnlijk duizenden berichten staan die het tegendeel bewijzen.

En al helemaal flip ik als hij dan ook nog een denkt mij op m'n verantwoordelijkheden te moeten gaan wijzen. Overigens is dit al de tweede keer dat hij zich aan dit soort zaken (bij mij) "vergrijpt"

Ik heb eerder het idee dat "chanmaster" hier met hele andere bedoelingen zit!

Ik begrijp dat jij wel fan bent? In dat geval wens ik je veel sterkte want met hem zul je dat nodig hebben! :D

puma73

Nou moet ik je toch echt teleurstellen, ik ben absoluut geen fan van chanmaster, ik vermoed namelijk dat hij hier "zieltjes"probeert te werven voor zijn "schuldpreventie-hulpverlening".

Ik plaatst dan ookk bij elke oproep die hij doet om gegevens te sturen naar het e-mail adres een waarschuwing.

Bovendien zijn schrijfstijl en taalgebruik nou niet echt van een schuldhulpverlener. Er zitten iets te veel foutjes in.

haverkoop

Nou moet ik je toch echt teleurstellen,
Ik ben absoluut geen fan van chanmaster,
Ik ben blij dat ik me vergist heb:D
ik vermoed namelijk dat hij hier "zieltjes"probeert te werven voor zijn "schuldpreventie-hulpverlening".
Nou ik denk dus hetzelfde. Vandaar dat ik ook schreef dat hij heel "andere" redenen had om hier een beetje de "schuldhulpverlener" uit te hangen.
De man weet echt niet waar hij over praat.

Maar om wat jij in eerste instatntie schreef dacht ik dus dat je wel een fan van hem was. Dus sorry about that. Aangenomen?;)

weelden22

Ongelezen bericht door weelden22 »

waar gewerkt en getikt word worden fouten gemaakt
dus kijk eerst naar je zelf en dan naar een ander

puma73

No hard feelings :D :lol:

haverkoop

Ik denk dat we geen last meer van hem hebben :twisted:

puma73

Het is een zielig geval, heb een keer een mailtje gestuurd hoe ik over hem dacht, werd door meneer op het forum geplaatst met de hulproep naar de moderator om daar iets aan te doen.

Als je e-mailadres publiek is kun je dat soort acties verwachten.

haverkoop

Geplaatst op 14 Mrt 2006 22:57 door weelden22
waar gewerkt en getikt word worden fouten gemaakt
dus kijk eerst naar je zelf en dan naar een ander
Nog zo'n goochemerd :wink:

Als je een openbaar email adres hebt gebeuren dat soort dingen:lol: Maar gezien zijn bijverdienste moest dat natuurlijk ook wel.

Oja hij wist zeker niet dat het "not done" is op internet om prive mail openbaar te maken. Daarbij schend hij ook nog een de wet op de privacy!

ON T:

Ik ga morgen even naar een advocaat toe vanwege die ENECO zaak.Uiteraard betaal ik de termijntjes gewoon door. Ik kan alles met bankafschriften aantonen. Dus dat is het probleem niet. Mijn hdd's staan vol met betalingsbewijzen en meer van dat soort zaken.

Wheeler

Ongelezen bericht door Wheeler »

ENECO betekend niets meer of minder dan:

Echt Nederlands Eerste Casch Onlogisch :!:

Ook mijn eindafrekening klopte van geen kant, ze hebben een nieuw systeem in gebruik genomen, maar kunnen daar niet eens de meterstanden van het voorgaande jaar bij vermelden, en als je daar dan vraagt hoe je kunt controleren of het allemaal wel klopt krijg je als antwoord, dat is een kwestie van vertrouwen :!:

Mijn vraag aan Eneco, en als ik jullie nou eens niet vertrouw omdat ik mijn twijfels heb over de eindafrekening krijg je als antwoord:
Dan pakt u toch gewoon de eindafrekening van het afgelopen jaar erbij, kunt u zelf zien dat wij het goed hebben gedaan :!:

Na het vergelijken bleek dus dat Eneco het helemaal niet goed had gedaan, ze hadden een foutje gemaakt, maar wel in mijn nadeel, dus ja, wie is nou eigenlijk de echte sukkel :?:

ENECO, dat mag duidelijk zijn.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Haverkoop is wel erg zeker van diens wijze van handelen, ik zou er maar niet zo zeker van zijn Haverkoop. Maar goed, jij bekijkt het verder maar. Wees gegroet.

Chanmaster

Gesloten