| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stroomfacturen bijna op orde
-
GWO
Stroomfacturen bijna op orde
Uit de Telegraaf van 10 mei 2005:
Den Haag, wordt eens wakker ! ! !
Gek toch, dat ik langdurig bij de andere helft hoor, maar dat de minister nu weer langdurig achterover kan leunen met dit grote succes.Stroomfacturen bijna op orde.
De energiebedrijven liggen op koers bij het aanpakken van de administratieve problemen, meldde minister Brinkhorst van Economische zaken gisteren aan de tweede kamer.
Onderzoek door toezichthouder DTe heeft aangetoond dat de energiebedrijven per 1 april van dit jaar de problemen rond facturen met de helft hadden teruggebracht, zoals de bewindsman verlangde.
Den Haag, wordt eens wakker ! ! !
-
gerritje
Re: Stroomfacturen bijna op orde
Troost je
Ik hoor ook bij die andere helft, maar maak me daar nu even niet meer druk over, ik zal een paar tientjes bij moeten betalen.
Hou ik zolang mooi in mijn eigen zak als vergoeding voor doorstane ellende
Bedankt meneer Oxxio
Ik hoor ook bij die andere helft, maar maak me daar nu even niet meer druk over, ik zal een paar tientjes bij moeten betalen.
Hou ik zolang mooi in mijn eigen zak als vergoeding voor doorstane ellende
Bedankt meneer Oxxio
-
Gast
Re: Stroomfacturen bijna op orde
3 jaar lang problemen gehad met Jaarafrekening van Nuon na aanpassen Continuetarief meter naar dubbel tarief.
Dit jaar meterstanden via internet ingevoerd
Week of wat daarna een correcte jaarafrekening ontvangen
en binnen 21 werkdagen geld terugontvangen (voorgaande jaren ging het altijd mis met verrekenen)
Lijkt toch beter te worden
Dit jaar meterstanden via internet ingevoerd
Week of wat daarna een correcte jaarafrekening ontvangen
en binnen 21 werkdagen geld terugontvangen (voorgaande jaren ging het altijd mis met verrekenen)
Lijkt toch beter te worden
