Essent had ik een bedrag open staan van 16 euro was net in de woning getrokken.
en kreeg prompt een rekening van 25 euro voor het te laat betalen.
direct met hun gebeld om te vragen voor uitstel van nieuwe voorschot nota ivm ontslag en dat mijn loon later zou komen dit was goed een week daarna prompt een rekening plus inkasso kosten van 50 euro op een bedrag van 148 euro permaand .
wat is het minimum bedrag aan incasso kosten wat wettelijk is .
groetjes cor
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] te hoge inkasso nota
-
Chanmaster
Re: te hoge inkasso nota
Inkassokosten op vorderingen van minder dan € 200,00 mogen € 37,00 bedragen.
De rechter zou dit bedrag en niet meer dat dat toewijzen.
Maar Essen sluit je gewoon af en heeft letterlijk bout aan de maatstaven.
De rechter zou dit bedrag en niet meer dat dat toewijzen.
Maar Essen sluit je gewoon af en heeft letterlijk bout aan de maatstaven.
-
forumessent
Re: te hoge inkasso nota
Beste "corhummel1965"
In uw bericht van 26 februari op dit forum geeft u aan dat u het niet eens bent met de in rekening gebrachte incassokosten.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Annemarie
Essent medewerker
In uw bericht van 26 februari op dit forum geeft u aan dat u het niet eens bent met de in rekening gebrachte incassokosten.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Annemarie
Essent medewerker