Ruim een jaar geleden ben ik telefonisch benaderd door Durion om voor gas over te gaan van Nuon naar Durion. Zo ver ik weet heb ik geen beslissing genomen.
Het hele vorige jaar heb ik nog niets voor gas betaald en ook voor het nieuwe jaar brengt niemand mij iets in rekening. Nuon denkt zeker dat ik het gas elders betaal en van Durion heb ik nog nooit iets gekregen.
Loop ik gevaar of moet ik als eerlijke burger dit ergens melden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] te weinig betaald bij NUON
Re: te weinig betaald bij NUON
Gewoon een spaarpotje maken en rente trekken en als ze aan de bel hangen,dan betaal je gewoon keurig netjes.
Geen slapende honden wakker maken joh
En eerlijk. Vroeger was ik echt super eerlijk. Maar ik ben zoveel en vaak bedrogen door andere mensen en bedrijven,dat ik nu alleen voor mijzelf kies. vind het jammer,maar je kunt anders niet overleven in deze samenleving,als je neit altijd eerlijk bent.
Geen slapende honden wakker maken joh
En eerlijk. Vroeger was ik echt super eerlijk. Maar ik ben zoveel en vaak bedrogen door andere mensen en bedrijven,dat ik nu alleen voor mijzelf kies. vind het jammer,maar je kunt anders niet overleven in deze samenleving,als je neit altijd eerlijk bent.
Re: te weinig betaald bij NUON
je neemt gas af, dus of je gaat straks Durion een flinke smak betalen of je gaat Nuon flinke smak betalen. Ik zou beide bellen en vragen hoe het zit of je bij een van beide bekend bent...
Succes
Succes