LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefonische acquisitie @Home

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
h@rm@n

Telefonische acquisitie @Home

Ongelezen bericht door h@rm@n »

Heeft iemand ook negatieve ervaring met acquisitie door @Home?
Tijdens een telefonische acquisitie door @Home werd een bandopname gestart door een medewerker om digitale tv, internet en telefoon aan mij te verkopen en zo een overeenkomst te sluiten. Daar ik al eerder had aangegeven dat ik enkel en alleen in digitale tv interesse had en hij in het telefoongesprek toch over internet en telefoon bleef spreken, heb ik op een gegeven moment gezegd: Stop maar want ik zie de bui al hangen, ik heb geen interesse meer, ook niet in digitale tv.
Toch krijg ik enkele dagen daarna een overeenkomst en een pakket, met toebehoren om hun diensten aan te sluiten, thuis bezorgd.
D.m.v. van een e-mail naar [email protected] te sturen, na advies van een medewerkster die ik n.a.v. bovenstaande direct na het ontvangen van de overeenkomst heb gebeld en het weigeren van hun pakket, hoop ik dat ik verder van alle last en ergernis af ben.

Wubo

Re: Telefonische acquisitie @Home

Ongelezen bericht door Wubo »

Dan nog bent u ruim op tijd.
u mag namelijk binnen 7 dgn nog afzien van de 'koop'

Dit is wettelijk bepaald, al helemaal bij telefonisch contact.

Ik zou het alleen wel zo snel mogelijk nogmaals schftelijk doen, opzeggingen en annuleringen wordt bij veel bedrijfen schriftelijk gevraagd, doet u dit via mail, dan zouden ze achteraf kunnen zeggen...

Sorry, mevr. dit is niet via de reguliere weg gegaan...

Gaan ze moeilijk doen?
Vraag ze om de bandopname, hebben ze gelijk geen poot meer om op te staan.

Mag hopen dat ze het echter niet zover laten komen.

Succes.

h@rm@n

Niet te geloven. Op 4 december ontving ik onderstaande mail.
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Naar aanleiding van uw e-mail informeren
wij u als volgt.

Wij vinden het zeer vervelend dat er toch het installatiepakket is
gestuurd zonder dat u van tevoren heeft aangegeven geen gebruik te
willen maken. Daarvoor willen wij u onze excuses aanbieden.

Uw digitale abonnementen hebben wij beeindigd en deze verkoopmedewerker
zullen we hierop aanspreken.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home
Afdeling Klachten

Behandeld door: D.T.Vo

Op 10 december wordt via een automatische incasso € 79,00 van mijn bankrekening afgeschreven.
Wat moet je hier nu mee, lang leve de privatisering, zodat gerenomeerde bedrijven die goed functioneerde door andere zonder meer kunnen worden opgekocht. En vervolgens begint het gelazer.

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Op 10 december wordt via een automatische incasso € 79,00 van mijn bankrekening afgeschreven.
Wat moet je hier nu mee, lang leve de privatisering, zodat gerenomeerde bedrijven die goed functioneerde door andere zonder meer kunnen worden opgekocht. En vervolgens begint het gelazer
Met telebankieren even storneren en klaar. Hoe komt men aan uw rekeningnummer ?

h@rm@n

Had al met mijn bank contact gehad en verzocht deze afschrijving ongedaan te maken. Is inmiddels al gebeurd.
In een nieuwe mail van @Home wordt uitgelegd dat het aan een systeemfout lag?????????????
Mogelijk dat men wel in hun systeem mijn rekeningnummer heeft gevonden, omdat ik ook kabel tv van @home heb.

Gesloten