LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Transportkosten Nutsbedrijven Maastricht ( is 68 % Essent )

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Michil
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2004 15:05

Transportkosten Nutsbedrijven Maastricht ( is 68 % Essent )

Ongelezen bericht door Michil »

Hallo beste Lezers,

Vijf maanden geleden ben ik overgestapt van Nutsbedrijven Maastricht B.V. naar Evolta Energie.

Mijn voormalige energieleverancier Nutsbedrijven Maastricht B.V. ( voor 68 % eigendom van ja, u raad het al : Essent ) heeft tot op heden nog steeds niet de onrechtmatig gedebiteerde transportkosten voor levering van groene energie ( lees hier : levering door Evolta ) terugbetaald.

Na talloze mails, telefoontjes en brieven heb ik nog steeds niet mijn geld terug. Ik wil niet al te uitvoerig ingaan op de manier waarop men een klant " helpt " bij deze bedrijven, maar ik kan wel zeggen dat het een vreselijke ellende is - ook voor de medewerkers die het allemaal niet schijnen te begrijpen.

Tevens wil ik graag melden dat Nutsbedrijven Maastricht denkt te hebben geleverd conform het netwerkmodel en Evolta volgens het leveringsmodel. Er is geen overeenstemming op dit gebied ( dat is, sinds het faillissement van intermediair Energy XS ), en de klant moet het maar " zelf uitzoeken " .

Het blijft vreemd dat het mogelijk is geweest voor Nutsbedrijven Maastricht om geld van mijn rekening te debiteren zonder dat er sprake is van een overeenkomst ( Evolta was immers mijn leverancier en niet meer NM ) !

Ook wacht de burger nog steeds op een maatregel van de Overheid.

Gedupeerden verenigd u !

Op naar de Rechtbank/Geschillencommissie/ Tweede Kamer !

Gegroet,

S.van Gelder

Gesloten